تازه های سایت

کد مطلب: 33760
7. آذر 1396 - 9:00
رئیس اداره برق شهرستان نهاوند گفت: مشترکین برقی که دارای آمپر کنتورهای پنج آمپری هستند باید با مراجعه به واحد خدمات مشترکین مدیریت توزیع برق شهرستان اقدام به افزایش قدرت و آمپر کنتورهای برق خود کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره با اشاره به ابلاغ اخطارماهای گذشته به مشترکین گفت: اداره برق نهاوند با توجه به آئین‌نامه تکمیلی تعرفه‌های برق، اقدام به بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکین برق می‌کند.

شیردره گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته، وضعیت فیوز محدودکننده جریان با میزان قدرت و توان خریداری شده توسط مشترک بررسی می‌شود که در بعضی موارد فیوزهای مذکور بنا به دلایلی متناسب با آمپراژ مجاز بهره‌برداری نیستند که این اتفاق در کنتور برق مشترکین قدیمی پنج آمپری بیشتر مشاهده می شود.

وی با اشاره به اینکه این مشترکین بدون پرداخت هزینه افزایش قدرت، فیوزهای ۵ آمپری را به فیوزهای بالاتر مانند ۲۵ آمپر تبدیل کرده اند، افزود: این مشترکین باید با مراجعه به واحد خدمات مشترکین مدیریت توزیع برق شهرستان اقدام به افزایش قدرت و آمپر کنتورهای برق خود کنند.

رئیس اداره برق نهاوند ادامه داد: سامانه ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق برای پرداخت غیرحضوری برق است  که مشترکین می‌توانند از طریق تلفن هزینه‌های برق مصرفی خود را پرداخت کنند و همچنین مشترکین می‌توانند در زمان قطعی برق با شماره تلفن اتفاقات برق ۱۲۱ تماس بگیرند تا همکاران در اداره برق منطقه در سریع‌ترین زمان به قطعی برق رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما