تازه های سایت

کد مطلب: 33759
7. آذر 1396 - 8:57
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای 100 برنامه فرهنگی در سالروز شهادت امام‌ حسن‌ عسکری‌(ع) و آغاز امامت ولی‌ عصر(عج) در نهاوند خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ موسی محبی ضمن تبریک سالروز آغاز امامت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی نهاوند نیز برنامه‌های متنوعی در این دو مناسبت برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به فعال بودن هیأت‌های مذهبی و مساجد در مراسم مذهبی، تصریح کرد: در روز‌های ششم و هفتم آذرماه 100 برنامه متنوع فرهنگی در هیأت‌ها و مساجد شهرستان بهار برگزار می‌شود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند برگزاری محافل با موضوع مهدویت و با حضور اساتید مجرب را یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و افزود: باید جامعه را آماده پذیرش ظهور ولی‌ عصر(عج) کنیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که جامعه آماده ظهور امام‌ زمان‌(عج) نباشد ظهور رخ نخواهد داد، ادامه داد: انتظار به معنای عمل است و بافضیلت‌ترین اعمال نیز انتظار است.

محبی با اشاره به اینکه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله گفتمان‌های دینی، محافل قرآنی و... می‌توان جامعه را آماده پذیرش کرد، گفت: انتقال فرهنگ مهدویت به نسل نو  یکی از مهم‌ترین اهداف است.

وی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان و از بین بردن فرهنگ انتظار است، تاکید کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در گسترش فرهنگ انتظار خواهدداشت.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام 70 مبلغ در این دو روز خبر داد و افزود:گسترش فرهنگ انتظار  آماده کردن جامعه برای ظهور یکی از اهداف مبلغان است که در همه مناسبت‌ها مورد توجه قرار می‌‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما