تازه های سایت

کد مطلب: 33738
5. آذر 1396 - 14:13
جانشین سپاه استان همدان در جمع پرشور بسیجیان نهاوند:
رشادت مدافعان حرم و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سایه جنگ را از کشور دور کرد
جانشین فرمانده سپاه استان همدان گفت: حضور بسیجیان درصحنه‌های مختلف کشور و رشادت مدافعان حرم سایه جنگ را از کشور دور کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مهدی فرجی در مراسم سالروز تشکیل بسیج در جمع پرشور 5 هزارنفری بسیجیان نهاوند با تبریک سالروز تشکیل بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که بااقتدار و عزت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است و انواع توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرده است.

وی اظهار داشت: دشمن همواره در حال توطئه است و این بسیجیان هستند که همیشه با بصیرت نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند و همیشه گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه هستند.

جانشین فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشورمان افزود: حامیان غربی و منطقه‌ای گروه‌های تکفیری با تجهیز و ایجاد این گروه‌ها می‌خواستند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند که در این راه موفق نشدند.

 وی گفت: مدافعان حرم و رزمندگان شجاع جبهه مقاومت با رشادت و ایثار نقشه‌های خطرناک تکفیری‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خنثی کردند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/09/05/img_0510_0.jpg

 

فرجی اظهار داشت: امروز به برکت خون مطهر شهدا و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

جانشین سپاه استان همدان اظهار داشت: بسیجیان مؤمن و باایمان با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب همواره آماده جان‌فشانی و حضور در عرصه‌های مختلف دفاع و پیشرفت کشور هستند.

فرجی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند و همیشه توطئه می‌کنند و به فرموده رهبر انقلاب از مکر و حیله دشمن نباید غافل شد.

وی عنوان کرد: با رشادت مدافعان حرم و ایثار رزمندگان جبهه مقاومت گروه تکفیری داعش در عراق و سوریه نابود شد.

جانشین سپاه استان همدان افزود: هدف گروهک‌های تکفیری و تروریستی ضربه زدن به انقلاب اسلامی است ولی آن‌ها و تجهیز کنندگان و حامیانشان در منطقه شکست سختی از جبهه مقاومت متحمل شدند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/09/05/img_0527_0.jpg

 

وی اظهار داشت: این رشادت مدافعان حرم و رزمندگان غیور و باایمان است که سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است نه چیز دیگری، بنابراین باید قدردان این امنیت و عزت ایران اسلامی باشیم.

فرجی در پایان با تأکید بر این‌که باید پشت سر رهبری حرکت کنیم، گفت: اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به دستورات ایشان باعث می‌شود مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را با عزتمندی و اقتدار ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما