تازه های سایت

کد مطلب: 33736
5. آذر 1396 - 8:12
رئیس اداره کتابخانه های عمومی نهاوند گفت: این شهرستان در شاخص های مختلف کتابخوانی با کسب چهار رتبه کشوری توانست در بین شهرهای استان همدان رتبه نخست را بدست آورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، میلاد امینیان با اعلام این خبر گفت: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند در زمینه شاخص های کتابدار، مسئول کتابخانه ، پیشکسوت و عضو کودک به عنوان نمونه معرفی و در آیینی که به صورت کشوری در تالار وحدت تهران برگزار شد موفق به کسب لوح تقدیر شدند.

وی گفت: با معرفی این افراد به عنوان نمونه استانی اداره کتابخانه های عمومی نهاوند نیز در بین استان موفق به کسب رتبه نخست در زمینه معرفی برگزیدگان کشوری شد.

رئیس کتابخانه های عمومی نهاوند با بیان اینکه کودک کتابخوان برتر کشور که موفق به دریافت لوح از دستان وزیر و رئیس کتابخانه های عمومی کشور شد افزود: این کودک برای دومین سال متوالی موفق به کسب این عنوان شده است.

امینیان گفت: در حال حاضر شهرستان نهاوند دارای 10 کتابخانه عمومی با بیش از 119 هزار و993 جلد کتاب و هفت هزار و 700 عضو است.

وی با بیان اینکه زیربنای کتابخانه های این شهرستان سه هزار و 906 متر مربع است ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال با راه اندازی چند کتابخانه روستایی این رقم به بیش از چهار هزار متر برسد.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 185 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما