تازه های سایت

کد مطلب: 33675
1. آذر 1396 - 18:49
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای نقاط مختلف این استان از روز پنجشنبه هفته جاری به طور محسوس کاهش می یابد و هوا بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد سردتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام حکیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فعالیت سامانه ناپایدار در همدان آسمان استان تا 24 ساعت آینده قسمتی ابری در برخی از ساعات افزایش ابر احتمال بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: بارش های ثبت شده در 24 ساعت گذشته در همدان سه میلیمتر ، رزن ، فامنین، گل تپه و ملایر پنج میلیمتر ، اسدآباد 15 میلیمتر تویسرکان و نهاوند 10 میلیمتر، کبودرآهنگ هفت میلیمتر و بهار 2 میلیمتر گزارش شده است.
حکیمی اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 2 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
وی گفت: سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر مربوط به رزن، بهار و همدان و گرمترین نقطه با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر در قهاوند و فامنین ثبت شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

دیدگاه شما