تازه های سایت

کد مطلب: 33674
1. آذر 1396 - 7:40
امام جمعه نهاوند گفت: ایمان، عبادت، خدمت رسانی به محرومین ، تبعیت از ولایت و عشق به شهادت از ویژگی های بارز بسیجیان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اعلام این مطلب گفت: بسیج نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا است که امروز به عنوان الگویی برای مبارزه مستضعفین در برابر مستکبرین قرار گرفته است.
وی ادامه داد: بسیج پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است و ارزش های عاشورا در بسیج تجلی پیدا کرده است.
حجت الاسلام مغیثی نیا اضافه کرد: امروز اگر رهبر معظم انقلاب امر به توقف و یا ایستادن بدهند بسیجیان اطاعت می کنند.
وی افزود: بسیج مردمی ترین نهاد در جمهوری اسلامی است و این نهاد در واقع اکنون به نمادی برای استکبار ستیزی تمام ملت های آزادی خواه تبدیل شده است.
وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس افزود: وقتی انقلاب اسلامی روی کار آمد همه با احساس نیاز به بسیج دست نیاز به سوی بسیج دراز کردند و در طول جنگ تحمیلی نیز بسیج به مقابله با دشمن بعثی پرداخت و در این راه با ایستادگی، شهادت و ایثارگری سرانجام پیروز شد.
امام جمعه نهاوند اضافه کرد: انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج به همه کشورهای آزاده خواه نشان داد چگونه می توانند با استفاده از نیروهای دلسوز از انقلاب خود نگهداری و محافظت کنند.
حجت الاسلام مغیثی نیا ادامه داد: سراسر وجود بسیج برکت است و تشکیل بسیج، فرهنگ، روحیه، خدمت، اخلاص، سازندگی و خستگی ناپذیری را برای کشور به ارمغان آورد و همین ویژگیها بود که انقلاب اسلامی را تاکنون زنده نگه داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما