تازه های سایت

کد مطلب: 33602
26. آبان 1396 - 16:22
زوج جوان یکی از روستاهای نهاوند که همه جهیزیه ازدواج خود را به نیروهای بسیجی جهت زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی با اعلام این خبر گفت: بسیجیان نهاوند مانند دوران دفاع مقدس در کمک به جبهه ها سنگ تمام گذاشتند به طوری که در این چند روز اخیر ده ها کامیون شامل انواع خواکی ها و پوشاک را به منطقه اعزام کرده اند.

وی افزود : یک زوج روستای در بخش گیان نهاوند جهیزیه کامل ازدواج خود را که شامل تمامی وسایل زندگی و به ارزش 150 میلیون ریال بود را برای کمک به زلزله زدگان در استان کرمانشاه تحویل بسیجیان برای اعزام به این منطقه دادند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: همچنین مردم سخاوتمند روستای تکه بخش مرکزی نهاوند که در کارهای خیر پیش قدم هستند برای کمک به زلزله زدگان در مسجد روستا و پایگاه بسیج صف کشیدند و کمک قابل توجهی را جمع آوری کردند همچنین بیشتر پایگاه های بسیج محلات روستایی و شهری در همه بخش ها کمک های زیادی را جمع آوری کردند.

وی بیان کرد : تاکنون بیش از یکصد تن انواع پوشیدنی البسه گرم پتو چادر امدادی سیب و خشکبار کنسر وسایل گرمایشی با 20 کامیون راهی مناطق زلزله زده گردید و همچنان جمع آوری کمک ها ادامه دارد و به انبارهای استانی برای توزیع بهتر و هماهنگ تر در منطقه زلزله زده منتقل می شوند.

کریمی بااشاره به کمک هی بشر دوستانه نهاوند گفت تا اطلاع ثانوی تمامی کمک ها به استان همدان منتقل می شود چون از منطقه اعلام شده فعلا برای نظم بخشی و ساماندهی کمک های مردمی تمامی کمک ها در مرکز استان جمع آوری می شود همچنین بسیجیان نهاوند بیش از 500 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما