تازه های سایت

کد مطلب: 33601
26. آبان 1396 - 15:26
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان از آمادگی سپاه استان به منظور ورود به بازسازی مناطق آسیب دیده و زلزله زده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان به همراه دیگرسپاهیان، ازنخستین لحظات پس از وقوع زلزله، به مناطق حادثه دیده کرمانشاه رفتند وضمن دلجویی ازآسیب دیدگان به خدمات رسانی به آنان مشغول شدند.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه ازلحظات ابتدایی حادثه، نیروهای تیپ انصارالحسین استان همدان در منطقه ازگله به امدادرسانی و مداوای مجروحین  و آواربرداری مبادرت کردند،گفت: در این رابطه؛ بالافاصله به خدمات دهی و استقرار اولیه زلزله زدگان پرداختیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در منطقه زلزله زده "ازگله "در کنار مردم حادثه دیده حضور داریم، اظهار کرد:به لطف خداوند، کمک های مردم استان همدان بسیار اثرگذار بود و این کمک ها در استقرار اولیه و توزیع پوشاک،اغذیه و مکانات مورد استفاده قرار گرفت.

سردار مجیدی افزود:هم اکنون چادرهای مورد نیاز برای زلزله زدگان برپا شده،ضمن اینکه نیروهای اعزامی از سپاه استان نیز با سرکشی به روستاهایی که دسترسی به آنها دشوارتربود به یاری آسیب دیدگان شتافتند.

وی با بیان اینکه به لطف خدا در حال حاضر وضعیت زلزله زدگان سامان یافته ترشده است،عنوان کرد:آنچه هم اکنون مورد نیاز مردم امیی باشد اقلامی از قبیل پتو،چادرو وسایل گرمایشی است که البته در این مورد نیز تقریبا اقلام مذکوردر حال فراهم آوری است و انشاالله تا غروب امروزمشکلات اینچنینی مرتفع می شود.

مجیدی با اشاره به اینکه پس از فراهم آوری امکانات اولیه به دنبال بازسازی منطقه هستیم،گفت:در این رابطه نیز پس تقسیم بندی از سوی نهاد های بالادستی در بازسازی منطقه زلزله زده ورود خواهیم کرد.

وی همچینی یادآورشد:به محض انجام تقسیم بندی و واگذاری بازسازی یک محدوده خاص به سپاه استان همدان ،بلافاصله وارد عمل می شویم ضمن اینکه در این رابطه هماهنگی های لازم با مسئولین مربوطه در استان نیز انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان همچنین با بیان اینکه روز گذشته نیز استاندار همدان به همراه جمعی از مدیران استانی از منطقه ازگله بازدید و از مردم حادثه دیده دلجویی کردند،اظهار کرد:این دیداردر تقویت روحیه مردم زلزله زده موثر بود.

وی همچنین با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج تا پایان کار در کنار حادثه دیدگان خواهند بود،عنوان کرد:کار خدمات رسانی و تامین مایحتاج مردم همچنان در دستور کار است.

 

دیدگاه شما