تازه های سایت

کد مطلب: 33581
23. آبان 1396 - 8:54
مردم نهاوند کمک های غیر نقدی و مواد غذایی فاسد نشدنی و وسایل گرمایشی را برای کمک به مردم زلزله زده کزمانشاه در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند فرماندار نهاوند از ارسال اولین محموله کمک های هلال احمر نهاوند خبر داد و گفت: ۵۰۰ تخته چادر و  هزار ۱۰۰تخته پتو جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند توسط ۵ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بخصوص شهرستان قصر شیرین ارسال شد.

حمیدوند افزود: براساس درخواست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تا کنون فقط از جمعیت هلال احمر نهاوند در خواست چادر و پتو شده است اما این شهرستان این آمادگی را دارد تا اگر ستاد بحران کشور و هلال احمر استان کرمانشاه درخواست نیازهای دیگر از جمله تیم های امدادی را داشته باشند، سریعا اقدام کنیم.

وی گفت: هم اکنون ستاد بحران و تمامی نیروهای امدادی هلال احمر شهرستان نهاوند در وضعیت آماده باش هستند، تا به محض اعلام نیاز وارد عمل شوند.

 

**** سپاه پاسداران نهاوند آماده دریافت کمک های مردمی برای زلزله زدگان است

سرهنگ کریمی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه نهاوند اعلام کرد؛ مردم نوعدوست نهاوند می توانند کمک های غیر نقدی خود و مواد خوراکی و فاسد نشدنی را برای ارسال به مناطق زلزله زده در اختیار سپاه نهاوند و پایگاههای بسیج قرار دهند تا به این مناطق ارسال شود.

وی گفت: شهروندان می توانند پتو، غذاهای کنسرو شده، آب معدنی، لوازم گرمایشی و خشکبار را برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه به سپاه نهاوند تحویل دهند.

 

*** جمعیت هلال احمر نهاوند برای کمک به زلزله زدگان فراخوان داد

فراخوان جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی برای زلزله زدگان؛اولویت کمک نقدی وواریز به حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر وتحویل فیش به هلال احمر شهرستان؛ و همچنین  اقلام فاسد نشدنی و غیر مستعمل؛پتو؛چادر؛لوازم گرمایشی؛ کنسرو؛خشکبار؛آب معدنی؛ دارو های ضروری؛شیرخشک و وسایل بهداشتی نوزاد؛

 

*** ارسال کمک های غیر نقدی سیمان نهاوند به مناطق زلزله زده غرب کشور

مدیر اداری و منابع انسانی شرکت سیمان نهاوند از ارسال کمک های غیر نقدی به زلزله زدگان شهرهای استان کرمانشاه خبر داد.

محمد زرینی مدیر اداری و منابع انسانی شرکت سیمان نهاوند ضمن تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه ی زلزله شب گذشته استان کرمانشاه و ابلاغ همدردی مدیریت و کارکنان این شرکت اظهار داشت: پس از بروز این حادثه و آگاهی از عمق خسارات بوجود آمده در مناطق غربی کشور، جلسه ای در کارخانه سیمان نهاوند تشکیل شد که نهایتا تصمیم گرفته شد کمک های غیر نقدی اهدایی از سوی کارکنان شرکت سیمان نهاوند در اولین فرصت به منطقه ارسال شود.

زرینی افزود: ۳۰ تخته چادر، ۳۰ تخته پتو و مقدار هزار قوطی کنسرو از طرف سیمان نهاوند برای مناطق زلزله زده تهیه شده است که انشالله تا فردا به مقصد کرمانشاه ارسال خواهد شد.

 

دیدگاه شما