تازه های سایت

کد مطلب: 33520
19. آبان 1396 - 16:34
امام‌جمعه نهاوند گفت: توطئه جدید در لبنان باهدف ضربه زدن به جبهه مقاومت است که با طراحی آمریکا و اجرای آل سعود در حال زمینه‌سازی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: پیاده‌روی عظیم، باشکوه و میلیونی اربعین حسینی بار دیگر اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار داشت: این اجتماع میلیونی مقابله با یزیدیان زمان مانند داعش و آمریکا و آل سعود و صهیونیست‌ها است که مانند یزید به جنایت ادامه می‌دهند و مدام در حال توطئه است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همایش عظیم اربعین حسینی در نقطه مقابل با جبهه کفر و نفاق قرار دارد و مراسم اربعین امسال با عشق و معنویت و حق‌طلبی زیاد برگزار شد و شعار زیبای این روز لبیک یا حسین بود که توسط همه مردم سر داده‌شده بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مسئله اخیر لبنان توطئه جدید امریکا، آل سعود و صهیونیست‌ها است چون آن‌ها در توطئه داعش شکست‌خورده‌اند به فکر توطئه جدید هستند تا منطقه را دچار آشوب و خونریزی کنند.

مغیثی گفت: سناریوی لبنان همان چیزی است که در یمن رقم زدند و دارند زمینه‌سازی می‌کنند و نخست‌وزیر لبنان را به عربستان بردند و در آنجا استعفا داد که باید آن‌ها از سرنوشت یمن درس بگیرند.

وی عنوان کرد: آل سعود مجری و آمریکا طراح توطئه جدید در منطقه هستند و آن‌ها نمی‌خواهند خاورمیانه روی آرامش به خودش بگیرد چون منافع آن‌ها در جنگ و آشوب است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: هدفشان از توطئه جدید در لبنان تضعیف حزب‌الله است و جبهه مقاومت است و درنهایت می‌خواهند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

وی در بخش دگری از خطبه‌ها با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی گفت: این همایش میلیونی به نمادی برای وحدت مسلمانان تبدیل‌شده و حضور زائران از کشورهای مختلف جهان نشان‌دهنده بر حق بودن امام حسین (ع) است.

وی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم و به‌ویژه جوانان در این پیاده‌روی حاوی پیام بسیار مهمی است که جوانان ایران اسلامی همواره پیرو راه حق و حقیقت هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: درحالی‌که منطقه با دخالت آمریکایی‌ها و عوامل تکفیری به آشوب کشیده شده است ولی به برکت خون شهدای مدافع حرم این همایش میلیونی بدون کمترین مشکلی برگزار می‌شود.

مغیثی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و گسترش فرهنگ عاشورایی و حسینی در کشور هستیم که یکی از راه‌های ترویج این فرهنگ همین پیاده‌روی عظیم اربعین است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما