تازه های سایت

کد مطلب: 33504
18. آبان 1396 - 9:33
ایام اربعین حسینی سراسر صحنه عشق و ارادت مثال‌زدنی مردم آزاده ایران اسلامی به امام حسین (ع) است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، این روزها نهاوند حال و هوای دیگری دارد و میزبان هزاران زائری است که دل را در دریای صفا و محبت اهل‌بیت (ع) صیقل دادند و آرام‌آرام به کشور بازمی‌گردند و از سفر معنوی اربعین توشه‌ای برای خود جمع کرده‌اند.

مردم مؤمن نهاوند با فرا رسیدن اربعین خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به خیل عظیم عاشقان از سفر کربلا برگشته آماده می‌کنند و شبانه‌روز در حال تلاش و آمادگی هستند.

در حاشیه میزبانی شایسته مردم نهاوند از زائران اربعین و در هوای نسبت سرد این شب‌های نهاوند تصویر مردی که به همراه فرزندش با عشقی مثال‌زدنی کفش‌های زائران اربعین را واکس می‌زند؛ خیلی حرف دارد و حکایت از ارادتی درونی و عشقی مملو از معرفت دارد.

این تصویر را در ذهن داشته باشید و حالا تصویر دیگری را می‌بینید که در گوشه‌ای دیگر از موکب نهاوند، کودکی خردسال با نیتی پاک و خدایی در حال جارو کردن خاک‌های اطراف محل استقرار زائران است و باوجوداینکه دست‌ها و صورتش خاک‌آلود شده ولی سعی و تلاشش درراه هدف مقدسی که دارد او را مصمم‌تر می‌کند و ناخودآگاه انسان را یاد این بیت معروف می‌اندازد که می‌گوید " این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست "

 

1460895

1460893

1460894

انتهای پیام/

دیدگاه شما