تازه های سایت

کد مطلب: 33484
17. آبان 1396 - 8:59
به مناسبت هفته بسیج در نهاوند برگزار می‌شود/
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در نهاوند با جایزه خودرو
فرماندار نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته بسیج همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با اهدای جوایز نفیس در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جلسه هماهنگی همایش پیاده‌روی که روز گذشته با حضور مسئولان ورزش استان در فرمانداری نهاوند برگزار شد، گفت: باید از این فرصت که در اختیار نهاوند قرار داده‌شده است به نحو احسنت برای معرفی هرچه بهتر شهرستان نهاوند استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه که به‌صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد باید همه دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند و از همه توان خود استفاده کنند.

فرماندار نهاوند افزود: اجرای برنامه‌هایی که با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود باعث ایجاد نشاط اجتماعی می‌شود که امیدواریم خانواده‌های نهاوندی در این همایش حضور پررنگی داشته باشند.

وی عنوان کرد: کمیته‌های مختلفی برای بهتر برگزار شدن این برنامه تشکیل‌شده‌اند که هدف همه انها معرفی بهتر شهرستان نهاوند به مردم کشورمان است.

حمیدوند گفت: این همایش بزرگ پیاده‌روی روز جمعه سوم آذرماه برگزار می‌شود و به‌صورت مستقیم از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

وی بیان داشت: این همایش به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود که با هماهنگی‌های ایجادشده از ظرفیت بسیجیان عزیز نیز در برگزاری این همایش استفاده خواهد شد.

فرماندار نهاوند افزود: با توجه به هفته بسیج، یک خواننده محلی با اشعاری در این مضمون اجرای برنامه خواهد داشت.

حمیدوند اظهار داشت: این همایش از ساعت ۸ صبح شروع خواهد شد و ۶۰ نفر عوامل اجرایی و ۵ مهمان ویژه از تهران برای پوشش این مراسم به نهاوند می‌آیند.

وی گفت: یک دستگاه خودرو و ده‌ها جوایز دیگر به‌قیدقرعه به شرکت‌کنندگان این پیاده‌روی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما