تازه های سایت

کد مطلب: 33450
15. آبان 1396 - 13:01
فرماندار نهاوند گفت: طرح تغییر مسیر دو خیابان میدان امام-پیروزی-ابوذر و میدان امام-خاقانی-ابوذر توسط شهرداری و راهنمایی و رانندگی مجددا مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نهاوند کریم حمیدوند در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند در سالن شهدای  فرمانداری نهاوند اظهار داشت: شهر نهاوند در مرکز شهر دارای مشکلات ترافیکی شدیدی است که تا کنون راهکارهای ارائه شده برای حل و یا کاهش بار ترافیکی مرکز شهر نتیجه بخش نبوده است.

حمیدوند گفت: چند سال پیش طرح تغییر مسیر دو خیابان میدان امام-پیروزی- ابوذر و میدان امام-خاقانی-ابوذر در شورای ترافیک مطرح و مورد حمایت امام جمعه، مسئولان وقت و مردم قرار گرفت اما مشخص نیست چرا این طرح بدون اینکه مورد توجه و کارشناسی قرار بگیرد به حال خود رها شد.

وی با اشاره به اینکه نهاوند متاسفانه هنوزاز داشتن طرح جامع ترافیکی محروم است گفت: راهنمایی و رانندگی و شهرداری نهاوند با همکاری شورای ترافیک استان باید طرح تغییر مسیر خیابان های پیروزی و آزادگان نهاوند را مجددا مورد کارشناسی و ارزیابی قرار دهند تا مشخص شود اگر با اجرای این طرح،  مشکلات ترافیکی شهر کاهش پیدا می کند اجرایی شود.

فرماندار نهاوند ادامه داد: نبود پارکینگ در نهاوند زیبنده این شهر نیست و نداشتن پارکینگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است به همین علت شهرداری باید برای احداث پارکینگ در شهر نهاوند تلاش کند و برای متقاضیان احداث پارکینگ پروانه رایگان صادر کند و ما هم قول می‌دهیم که از محل اعتبارات کمیسیون ماده ۱۰۰ تا آنجا که امکان داشته باشد به متقاضیان احداث پارکینگ کمک کنیم.

 حمیدوند افزود: متأسفانه بحث سد معبر در شهر نهاوند خصوصا در خیابان قیصریه جدی گرفته نشده و سد معبر در خیابان قیصریه باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ورانندگان تاکسی‌ها شده که باید با نصب نرده جدا کننده در این خیابان محل ایستگاه تاکسی جدا شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما