تازه های سایت

کد مطلب: 33448
15. آبان 1396 - 12:56
فرماندار نهاوند گفت: مغازه های نیمه تمام بلوار امام حسین(ع) نهاوند روبروی ترمینال قدیم کرمانشاه تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند با اعلام این خبر اظهار داشت: در اوایل دهه ۸۰ شهرداری نهاوند قسمتی از حاشیه کناری بلوار امام حسین(ع) را برای احداث بیش از ۶۰ واحد مغازه در نظر می گیرد و تعدادی از آنها را پیش فروش می کند.

حمیدوند افزود: با تغییر شهردار وقت این مغازه ها به صورت نیمه کاره به حال خود رها می شوند که این موضوع باعث ناراحتی و شکایت متقاضیانی می شود که برای خرید مغازه ها مبلغی را بعنوان پیش خرید پرداخت کرده اند.

وی ادامه داد: علی رغم اعتراض و شکایت متعدد متقاضیان، این مشکل با گذشت بیش از ۱۴ سال همچنان ادامه داشت تا با پیگیری نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به استاندار همدان ضمن بیان شرح موضوع خواستار حل مشکل مغازه های نیمه تمام شدیم.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه با دستور استاندار همدان، مشکل واگذاری مالکیت این زمین به شهرداری نهاوند توسط اداره راه و شهر سازی برطرف شد و کاربری آن هم به تجاری تغییر پیدا کرد.

حمیدوند گفت: متقاضیانی که برای خرید مغازه های نیمه تمام بلوار امام حسین(ع) مبلغی را بعنوان پیش خرید به شهرداری پرداخت کرده اند می توانند با مراجعه به شهرداری نهاوند مراحل قانونی و تشریفاتی باقی مانده قرارداد خود در مورد قیمت مغازه ها را انجام دهند.

وی افزود: بعد از تکمیل قرارداد نهایی و توافق شهرداری با متقاضیان، شهرداری نهاوند هم برای تکمیل مغازه ها اقدام و در کوتاه ترین زمان ممکن مغازه ها را به مردم واگذار کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما