تازه های سایت

کد مطلب: 33407
13. آبان 1396 - 9:44
هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور گسترده مردم انقلابی شهرستان نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانشجویان و دانش آموزان در شهرستان نهاوند و شهرهای بروزل، گیان و فیروزان آغاز شد و شعارهای مرگ بر آمریکا در آسمان شهرستان نهاوند طنین‌انداز شد.

مردم انقلابی شهرستان نهاوند بعد از تجمع در میدان 22 بهمن این شهرستان با حرکت به سمت محل برگزاری مراسم اصلی روز 13 آبان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

دانش آموزان و دانشجویان نهاوندی در این راهپیمایی بنرها و دست‌نوشته‌هایی با مضمون مبارزه با امریکا و استکبار جهانی در دست داشتند و در ادامه راهپیمایی نیز آدمک‌های سران آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند به عنوان سخنران این مراسم گفت: استکبارستیزی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این مورد و شناخت دشمن بسیار تأکیددارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز کار حسینی ایستادگی در برابر آمریکا و استکبار است چون آن‌ها با دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی مشکل‌دارند.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1396/08/13/photo_2017-11-04_11-21-46.jpg

 

وی اظهار داشت: بهترین شعار برای این روز مرگ بر آمریکا است چون همان‌طور که رهبری معظم انقلاب در دیدار بادانش آموزان فرمودند دشمن اصلی و خبیث ملت ایران آمریکا است.

روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده که یادآور سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 43، تظاهرات اعتراضی دانش آموزان در سال 57 علیه رژیم ستم‌شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

در پایان این مراسم قطع نامه پایانی قرائت شد که با فریاد الله اکبر حاضران بندهای آن تایید شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما