تازه های سایت

کد مطلب: 33406
12. آبان 1396 - 13:41
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکا در رأس استکبار جهانی دشمن اصلی ملت ایران اسلامی است و مبارزه با استکبار گران از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و در طول سال‌های بعد از انقلاب دشمنی‌های خود را نشان دادند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل‌دارند و عصبانیت آن‌ها از نفوذ ایران و تأثیرگذاری کشورمان در منطقه است و از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و همیشه در حال برنامه‌ریزی و طراحی‌های گسترده برای مقابله با انقلاب اسلامی هستند که در این راه باید هوشیار باشیم.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های اخیرشان و در دیدار بادانش آموزان نیز تأکید کردند که باید دشمن را به‌خوبی بشناسیم و از نقشه‌های آن‌ها آگاه باشیم.

مغیثی گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر نشان می‌دهد که ملت ایران اسلامی مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین اصول خود می‌داند و این نبرد امروز در عرصه‌های مختلف در حال انجام است.

وی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن‌شناسی به‌عنوان شرط اصلی تداوم مسیر تحقق اهداف نظام و ملت است و امریکا به معنای واقعی کلمه، دشمن خبیث واصلی ملت ایران است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: 13 آبان به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی ازجمله روزهایی است که دانش آموزان باید با بصیرت و آگاهی دشمن ملت ایران را بشناسند و با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ولایتمداری خود را به همگان ثابت کنند.

وی بیان داشت: امروز نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به‌عنوان نسل آینده‌ساز انقلاب مهم است و باید با علم‌آموزی و دین‌مداری و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب باقدرت، مسیر شکوهمند انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

مغیثی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار بادانش آموزان بیانات مهمی خطاب به دانش آموزان ایراد کردند که باید هوشمندانه به آن‌ها گوش فرا دهیم و عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما