تازه های سایت

کد مطلب: 33340
9. آبان 1396 - 8:34
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایش " از مشک و اشک " با همکاری واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند در دهه سوم محرم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نمایش " مشک و اشک " گذری دارد بر مصیبت‌های روز عاشورا که بر اهل‌بیت پیامبر (ص) وارد شد و از زبان هنر برای بیان اوصاف این روز استفاده می‌کند.

وی اظهار داشت: این نمایش تئاتر همچنین برگرفته از داستان مردی است که تمام زندگی و عمر خویش را صرف خدمت به عزاداران امام حسین (ع) نموده و اتفاقات و وقایعی که با اعتقاد به آن حضرت در زندگی وی پدیدار شده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در ادامه، داستان روایتی دارد از جان‌افشانی‌های علمدار کربلا و شهادت امام حسین (ع) ویارانش و بعد از حادثه کربلا و مصائب و مشکلات اهل‌بیت امام و همچنین خطبه‌های ماندگار و قرای حضرت زینب (س) در شام را روایت می‌کند.

وی عنوان کرد: این نمایش که همراه با آوا و نواهای مذهبی است به کارگردانی هنرمند خوش آتیه شهرستان آقای عباس گودرزی بوده که آقایان میثم دارایی، محمد نهاوندی، میلاد دارایی، حامد اسماعیلی، عباس گودرزی، حسین شاهمرادی، علیرضا سیف یونس روزبهانی، مهران حاج بابایی، امید جلالوند و میلاد پاک‌نهاد در اجرای آن همکاری دارند.

مصباح گفت: در این نمایش خانم‌ها زهرا سمایی، منا آقانوری و فاطمه حیدری در آن به ایفای نقش می‌پردازند و آقای عباس گودرزی بانوای زیبایش فضایی معنوی و روحانی به این نمایش بخشیده است.

وی اظهار داشت: این نمایش از 8 آبان ماه به مدت 5 روز در 5 اجرا در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان معلم اجرای عمومی دارد و دیدن آن با ذکر صلوات برای همه رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما