تازه های سایت

کد مطلب: 33276
5. آبان 1396 - 12:25
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: 1832 قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی غیرقابل‌مصرف در نهاوند کشف و جمع‌آوری شد.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: کارشناس واحد نظارت بر امور غذا و مواد آرایشی بهداشتی شبکه بهداشت نهاوند به‌طور مستمر از تمامی مراکز لوازم‌آرایشی و بهداشتی بازدیدهایی انجام می‌دهد.

وی اظهار داشت: بازرسان در این بازدیدها بر اساس قانون به نحوه عرضه و فروش و تاریخ‌مصرف این مواد نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف با آنان طبق مقررات رفتار می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: درنتیجه این نظارت‌ها تعداد 1832 قلم لوازم‌آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ‌مصرف گذشته در مراکز لوازم‌آرایشی و بهداشتی سطح شهر نهاوند کشف شد.

وی عنوان کرد: پس از کشف این محصولات غیرمجاز با هماهنگی با مسئولان و پس از سیر مراحل قانونی این قلم مواد جمع‌آوری شد.

دارابی گفت: به خطر انداختن بهداشت و جان مردم توسط هر صنفی خط قرمز شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و در این مورد باکسی تعارف نداریم چون مربوط به‌سلامت مردم است.

وی اظهار داشت: این مواد طبق بازدیدهای مأمور واحد امور دارویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان از مراکز آرایشی و بهداشتی سطح شهر جمع‌آوری‌شده بود غیرقابل‌مصرف بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده نواقص و یا موارد مشکوک و داشتن شکایات با تلفن 08133224990 تماس بگیرند و یا شکایات خود را به‌صورت کتبی نوشته تا پس از صورت‌جلسه، پیگیری‌های لازم انجام شود و نتیجه مشخص شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما