تازه های سایت

کد مطلب: 33261
4. آبان 1396 - 8:40
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: دومین پایگاه اورژانس شهری در شهرک شهید حیدری نهاوند برای خدمت به مردم این منطقه راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی امروز در مراسم افتتاح این پایگاه امداد گفت: در شهرستان نهاوند تاکنون یک پایگاه فوریت‌های پزشکی به مردم خدمت‌رسانی می‌کرده است که امروز پایگاه شماره دو نیز شروع به کار می‌کند.

وی اظهار داشت: با استفاده از این پایگاه کارکنان فوریت‌های پزشکی بهتر و سریع‌تر می‌توانند به مصدومان حوادث احتمالی خدمت‌رسانی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: پایگاه شماره 2 فوریت‌های پزشکی نهاوند در منطقه شهرک شهید حیدری مستقر است و ازاین‌پس مردم این شهرک از خدمات اورژانس 115 بهتر بهره‌مند می‌شوند.

وی عنوان کرد: این پایگاه دارای امکانات بسیار خوبی است و شامل سرویس کامل برای اسکان کارکنان عملیاتی پایگاه، محلی برای اقلام دپو و تجهیزات و دارو است.

دارابی گفت: هدف از راه‌اندازی این پایگاه کاهش رسیدن زمان عوامل امدادی به مصدومان است که در زمان وقوع حوادث حتی ثانیه‌ها هم حیاتی خواهند بود.

وی بیان داشت: این پایگاه فعلاً با یک دستگاه آمبولانس به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و در آینده مجهزتر و با دستگاه‌های بیشتری در خدمت مردم نهاوند خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: از شهرداری و آتش‌نشانی که این فضا را در اختیار اورژانس 115 قراردادند تشکر می‌کنیم که در این زمینه خیلی همکاری کردند.

وی در پایان گفت: یکی از مزیت‌های این پایگاه فوریت‌های پزشکی نزدیک بودن آن به بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما