تازه های سایت

کد مطلب: 33258
4. آبان 1396 - 8:25
در سه سانحه تصادف در شهرستان نهاوند یک موتورسوار کشته شد و 5 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، براثر وقوع 3 تصادف در محورهای شهرستان نهاوند 5 نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و یک نفر فوت شد.

دریکی از این حوادث براثر تصادف خودرو با موتورسیکلت در جاده نهاوند به فیروزان در تقاطع روستای دهنو عبدالملکی متأسفانه راکب موتورسیکلت که از اهالی روستای دهموسی نهاوند بود در دم جان باخت.

فرمانده پلیس‌راه نهاوند اظهار داشت: علت این حادثه در دست بررسی است.

عباس ترکاشوند مسئول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی نهاوند در مورد وقوع دو حادثه دیگر در نهاوند اظهار داشت: در اولین حادثه که در محور شهر فیروزان نهاوند به سمت کرمانشاه رخ داد با دریافت گزارش نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

ترکاشوند افزود: در این حادثه که در تقاطع روستای بره فراخ نهاوند اتفاق افتاد یک دستگاه سواری بنز و پژو به‌شدت با یکدیگر برخورد کردند که تنها مصدوم این حادثه توسط نیروهای هلال‌احمر پایگاه امدادی فیروزان به درمانگاه شهر فیروزان منتقل شد.

وی بابیان اینکه هر دو سرنشین این خودروها اهل کرمانشاه بودند، عنوان کرد: راننده مصدوم این حادثه که مربوط به خودروی بنز بود از ناحیه پای چپ مصدوم شده بود که مورد امدادرسانی قرار گرفت و منتقل شد.

ترکاشوند در مورد تصادف دوم در نهاوند نیز گفت: پس از اعلام وقوع حادثه برخورد یک دستگاه تراکتور و سواری پیکان در محور روستای دره میرزا از توابع بخش خزل نهاوند تیم امداد جاده‌ای هلال‌احمر فیروزان به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه 4 نفر مجروح شدند که 2 نفر از مصدومان توسط آمبولانس هلال‌احمر و 2 نفر دیگر توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما