تازه های سایت

کد مطلب: 33205
1. آبان 1396 - 8:14
فرمانده انتظامی نهاوند عنوان کرد:
انهدام باند سرقت موتورسیکلت در نهاوند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۶ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه، کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه خودرو سند نمره در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان نهاوند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و اقدمات لازم برای شناسایی سارقان انجام شد.

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ۳ نفر سارق سابقه دار شناسایی و طی سه مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند که متهمان در پی تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده در نهایت لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۵ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ ملکی گفت: در همین راستا ۳ نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در عملیاتی جداگانه در راستای کنترل و کشف وسائط نقلیه مسروقه به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند که پس از بررسی های اولیه، خودرو برای سیر مراحل قانونی به کارشناسان احراز اصالت آگاهی ارجاع شد و پس از وصول نظریه کارشناسی مشخص شد خودرو سند نمره است و پس از استعلامات به عمل آمده از سامانه پلیس آگاهی ناجا مسروقه بودن خودرو محرز شد.

سرهنگ ملکی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضایی معرفی و پرونده تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما