تازه های سایت

کد مطلب: 33191
30. مهر 1396 - 9:27
سرپرست شهرداری نهاوند از اجرای عمليات لايروبی مسيل و جوي های سطح شهر نهاوند با توجه به شروع فصل بارندگی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری گرو، علی محمد زمانیان در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه به دلیل موقعیت شهر نهاوند موضوعات آبگرفتگی و آبهای سطحی یکی از مشکلات حل نشده سالهای دور و  نزدیک این شهر بوده و هست.

وی اظهار داشت: هرچند پیش از این طرح جامع برای اصلاح و توسعه شبکه آبهای سطحی آماده شده بود ولی نیاز به بررسی، مطالعات بیشتر و بروز رسانی دارد و قطعا از آنجاییکه این مسئله زمانبر است، می توانیم فعلا آبگرفتگی ها را با هماهنگی با دستگاههای خدمات رسان حل و فصل کنیم.

سرپرست شهرداری نهاوند افزود: با هماهنگی های صورت گرفته در بين دستگاههاي خدمات رسان، امیدوارم تا قبل از بارندگی، اقدامات لازم به خوبی اجرا شود زیرا کاهش هر درصدی از آب گرفتگی معابر در سطح شهر تلاشی موثر در جهت خدمت به رفاه و آسایش شهروندان نهاوندي است .

وی با اشاره به لزوم  مشارکت  مردم در این راستا عنوان کرد: با آموزش و تعامل شهروندان بخشی از آبگرفتگی ها که ناشی از عدم آگاهي است به دست خود مردم کاهش یابد .

زمانیان با بيان اينكه انجام تمامی کارهای زیربنایی و عمرانی در این مدت کوتاه ممکن نیست، گفت: بايستي نقاط آبگير شناسايي و مشکلاتی را که راهکار عمرانی طولانی مدت نیاز ندارد و با تنظیف و لایروبی حل می شود را با گماردن نیروی ثابت و تامین تجهیزات مقابله با آگرفتگی حل کنند .

وی با تاکید بر لزوم تدوین برنامه در ایام بارندگی افزود: زمانی که رحمت الهی می بارد نباید اجازه دهیم به زحمت تبدیل شود و باید حداکثر تلاشمان را بکنیم تا مشکلات موجود در اين راستا را مرتفع نماييم.

سرپرست شهرداري نهاوند در پایان گفت: عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست  و خواسته امام راحل، مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام این است که به مردم خدمت کنیم و ما امیدواریم بتوانیم در ایام پیش رو خادم خوبی برای شهروندان شریف نهاوندي باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما