تازه های سایت

کد مطلب: 33189
30. مهر 1396 - 8:25
مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران نهاوند از زحمات 20 ساله فعال رسانه‌ای نهاوند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، توسط ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند از۲۰ سال فعالیت مستمر و تلاش رضا سیف خبرنگار و فعال رسانه‌ای نهاوند در راستای زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند تجلیل شد.

علی خزایی رئیس بنیاد شهید نهاوند در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی وظیفه همه ما است که در این راه باید تلاش کرد.

وی اظهار داشت: شهدای بزرگوار بر گردن همه ما حق‌دارند و کوچک‌ترین وظیفه ما عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا و گسترش دادن و بیان کردن فرهنگ شهادت در بین نسل جوان است.

رئیس بنیاد شهید نهاوند گفت: جوانان امروز ما باید از روش‌های مختلف با شهدای دفاع مقدس، ویژگی‌های اخلاقی، رشادت‌ها و زوایای مختلف زندگی شهدا و رزمندگان آشنا شوند که این‌یکی از رسالت‌های خبرنگاران و اهالی رسانه است.

رضا سیف خبرنگار بسیج رسانه نهاوند و فرزند حاج اسد سیف جانباز ۵۵ درصد جنگ تحمیلی و برادرزاده شهید سیف یکی از 6 شهید والامقام انقلابی ابوذر نهاوند است که از سال ۷۵ تاکنون با برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و فعالیت‌های مطبوعاتی یاد و نام این شهدا را زنده نگه‌داشته است.

وی در طول این سال‌ها و در مناسبت‌های مختلف مذهبی همواره یاد و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر را زنده نگه‌داشته است که به همین دلیل علی خزایی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌پاس زحمات و خدمات این چهره مردمی و ولایت مدار از وی تجلیل و قدردانی کرد.

لازم به یادآوری است که گروه انقلابی ابوذر نهاوند متشکل از 6 جوان برومند، مؤمن، باایمان و شجاع شهرستان نهاوند است که در اوج خفقان رژیم ستم‌شاهی در سال 1352 به مبارزه برعلیه رژیم منحوس پهلوی پرداختند و در سحرگاه 30 بهمن سال 52 در میدان چیتگر تهران مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما