تازه های سایت

کد مطلب: 33173
29. مهر 1396 - 8:27
سرپرست شهرداری نهاوند گفت: در راستای اجرای رأی کمیسیون ماده صد توسط شهرداری نهاوند انشعابات یک واحد ساختمان غیرمجاز توسط واحد اجرائیات قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قانون و تخریب یک ساختمان در خیابان فاطمیه نهاوند عوامل واحد اجرائیات شهرداری نهاوند نسبت به اجرای رأی کمیسیون ماده صد اقدام کرد.

وی اظهار داشت: واحد اجرائیات شهرداری نهاوند در راستای اجرای این حکم که از مصادیق تبصره 2 و 3 ماده صد قانون شهرداری‌ها است اقدام به اجرای رأی صادره از کمیسیون ماده صد با هماهنگی مراجع ذیصلاح در مراحل اول اقدام به قطع انشعابات آب، برق و گاز کرد.

سرپرست شهرداری نهاوند همچنین از اصلاح معبر غیراستاندارد در بلوار حامد غربی شهر نهاوند خبر داد.

وی از اجرای عملیات دیواره سازی و پله گذاری معبر در این منطقه خبر داد و گفت: افزایش ضریب ایمنی در معابر شریانی و راهکارهای مربوط به اصلاح هندسی این بخش موردبررسی کامل قرارگرفته و به مرحله اجرایی رسیده است.

زمانیان اجرای این عملیات را اصلاح معبر دارای شیب تند و غیراستاندارد بیان کرد و گفت: هدف از اجرای عملیات اصلاح هندسی معبر بلوار حامد غربی رفع شیب تند و خطرزا این معبر، افزایش ایمنی تردد خودروها و زیباسازی معبر است.

 

1440449

1440451

انتهای پیام/

دیدگاه شما