تازه های سایت

کد مطلب: 33172
29. مهر 1396 - 8:20
مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: طبق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، دانش‌آموزان باید در مدرسه از سایر جنبه‌ها آموزش بینند و رشد بیابند و در محیط مدرسه باید دانش‌آموزی تربیت شود که در سایر جنبه‌ها رشد یافته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در جلسه کارگروه دانش‌آموزی نهاوند گفت: آگاه‌سازی دانش‌آموزان در رابطه با مسائل مختلف اجتماعی و آموزش آن‌ها برای استفاده صحیح از فناوری‌های نو باعث می‌شود تا خود آن‌ها و خانواده از مشکلات این فضا آگاه باشند.

وی اظهار داشت: این آگاهی باعث می‌شود علاوه بر این‌که خود دانش‌آموز در برابر مشکلات اجتماعی از مصونیت بیشتری برخوردار باشد با انتقال این اطلاعات به محیط خانه، خانواده‌ها نیز به‌صورت غیرمستقیم مسائل مهمی را فرابگیرند.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: برنامه‌ریزی برای آگاه کردن دانش‌آموزان در برابر خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند، گامی مهم در جهت کاهش معضلات اجتماعی است.

سلگی عنوان کرد: طبق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش هدف غایی آموزش‌وپرورش رسیدن به حیات طیبه است و داشتن زندگی سالم و توجه به امر خود مراقبتی است.

وی بیان داشت: یکی از بحث‌هایی که امروزه بر آن تأکید زیادی می‌شود، مسئله خود مراقبتی است و به این موضوع باید هم ازلحاظ جسمی و هم ازلحاظ مسائل اجتماعی توجه کنیم.

مدیر آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: مدرسه بهترین جایی است که ما می‌توانیم دانش‌آموز را طبق سند تحول بنیادین، ازلحاظ اعتقادی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی غنی کنیم و درنهایت یک شهروند خوب تربیت کنیم.

وی بابیان این‌که تا جایی که قانون به ما اجازه بدهد نهایت همکاری را با دیگر دستگاه‌ها به عمل خواهیم آورد، گفت: اگر ما می‌خواهیم از اقداماتی که انجام می‌دهیم بهترین نتیجه را بگیریم، باید مسائل و مشکلات جامعهٔ هدف را به‌خوبی بشناسیم و با توجه به اهمیت آن‌ها را اولویت‌بندی کنیم.

سلگی گفت: به‌طور مثال در بعضی از مناطق نهاوند توجه به مسئله اعتیاد از اهمیت بیشتری برخوردار است و جای کار بر روی این مسئله بسیار زیاد است درحالی‌که در بعضی مناطق دیگر باید به بحث نظافت بیشتر توجه شود و روی این مسئله کار بشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما