تازه های سایت

کد مطلب: 33149
27. مهر 1396 - 10:44
جلسه‌ای با حضور امام‌جمعه، نماینده و فرماندار نهاوند با استاندار همدان به‌منظور بررسی و رفع مشکلات شهرستان در استانداری همدان با حضور مدیران کل استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به‌منظور بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در پیشرفت شهرستان نهاوند جلسه‌ای که سه ساعت و نیم به طول انجامید بین نیکبخت استاندار همدان، حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، بهرام نیا نماینده نهاوند و حمیدوند فرماندار این شهرستان در محل استانداری همدان برگزار شد.

در این دیدار رئیس سازمان برنامه‌وبودجه استان، مدیر امور شعب بانک ملی استان، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن، سرپرست برق استان، مدیرعامل آبفای شهری و روستایی استان، بخشداران نهاوند، معاون دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل راهداری استان و مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند.

استاندار همدان در این جلسه گفت: به همه مدیران تأکید کرده‌ام که در هرماه به همه شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و بااطلاع به نمایندگان سر بزنند و مسائل را بشنوند و همان‌جا راهکار ارائه نمایند.

وی بابیان اینکه سراب‌های نهاوند را خدا به ما داده و باید بهترین بهره‌برداری را از آن کنیم، ادامه داد: نهاوند در گردشگری حرف برای گفتن بسیار دارد و باید امکانات را توسعه دهیم.

نیکبخت با اشاره به اینکه هر چه در این جلسه مصوب می‌شود باید کامل اجرا شود، افزود: دو طرح پتروشیمی با سرمایه‌گذاری که پیگیر تأسیس پتروشیمی در استان بود به‌رغم سختی صدور مجوز در این حوزه از سوی وزیر نفت پیشنهاد و موافقت شد و یک طرح آن در نهاوند اجرا خواهد شد.

در ادامه این جلسه که سه و نیم ساعت به طول انجامید، مشکلات شهرستان مطرح که بخشی از آن‌ها که در جلسه مذکور تعیین تکلیف شد و تصمیماتی به شرح زیر برای آن‌ها اتخاذ شد.

مقرر شد تعویض شبکه‌های آب‌رسانی روستای بابا رستم (تا سه هفته آینده) انجام شود و مشکل افت فشار آب شهرک امام حسن (ع) نهاوند رفع شود.

همچنین مصوب شد باید تا قبل از اربعین 8 کیلومتر ابتدای راه آورزمان آسفالت شده و زیر بار ترافیک برود.

تعیین تکلیف نهایی و واگذاری مغازه‌های (مسیر ترمینال سابق) که حدود بیست سال است بلاتکلیف‌اند و اقدام و تأمین اعتبار برای ادامه اجرای فاضلاب شهری شهرک طالقانی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد دو میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی دو سراب گیان و گاماسیاب نهاوند اختصاص یابد و روند احداث کانال‌های آب‌رسانی چند روستا تسریع یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما