تازه های سایت

کد مطلب: 33063
22. مهر 1396 - 8:03
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف جسد جوانی ۳۰تا ۴۰ ساله در حاشیه های منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: تعدادی از کشاورزان نهاوند بعداز ظهر جمعه ۲۱ مهر در تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، موضوع وجود یک جسد در حاشیه های اطراف منطقه شهرک شهید حیدری را اطلاع رسانی می کنند.

ملکی گفت: عوامل پلیس آگاهی نهاوند به همراه قاضی کشیک و پزشکی قانونی نیز در صحنه جرم حاضر شده و در بررسی ها پلیسی مشخص می شود که این جسد متعلق به مردی ۳۰ تا ۴۰ ساله است که چند روز هم از مرگ او گذشته است.

وی افزود: هویت این جنازه هنوز شناسایی نشده است و هم اینک جسد این جوان برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده وپرونده آن با هماهنگی مراجع قضایی در دست بررسی است.

 

همچنین در حادثه دیگری در این شهرستان تراکتور جان جوان نهاوندی را گرفت.

در این حادثه ناگوار یک جوان به نام (م- ذ) در یکی از روستاهای بخش مرکزی تراکتور کشاورزی خود را  در منطقه ای که سراشیبی بوده است پارک می کند و از تراکتور پیاده می شود که ناگهان تراکتور حرکت می کند و این جوان را زیر می گیرد.

 جوان از ناحیه شانه و دنده با شکستگی و جراحت شدید مواجه  می شود که به بیمارستان آیت الله علیمرادیان منتقل می شود اما پس از گذشت چند روز به علت فرو رفتن دنده به کبد جان خود را از دست می دهد.

گفت و گو از حسین صادقی

انتهای پیام/

دیدگاه شما