تازه های سایت

کد مطلب: 33017
19. مهر 1396 - 18:32
سایت ESPN مدعی شد که تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی جدید فیفا با ۹ پله سقوط در رده ۳۴ جهان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، درحالی سایت football-rankings امروز پیش بینی کرده بود ایران در رده بندی جدید فیفا در ماه اکتبر با ۳ پله صعود به رده ۲۲ جهان می رسد اما نویسنده وب سایت ESPN در گزارشی که درباره رده بندی این ماه فیفا نوشت، مدعی شد که ایران در این رده بندی ۹ پله سقوط خواهد کرد و در رده ۳۴ جهان قرار خواهد گرفت.

این وب‌سایت تحلیلی در بخش پایانی به سراغ کشورهای خاورمیانه و به طور کلی آسیایی می رود و می نویسد: فوتبال تونس با ۳ پله صعود به رده ۲۸ می رسد و همین باعث می‌شود رقیب بزرگی برای مصر در رده بندی قاره آفریقا باشد. نویسنده سپس به سراغ ایران رفته و می نویسد ایران با ۹ پله سقوط به رتبه ۳۴ می رسد که این سقوط بیشتر در سایه ۲ بازی دوستانه است که در مقایسه با کشورهای دیگر برگ برنده مهمی محسوب نمی شود. این در حالی است که ایران همچنان در قاره کهن اول است.

استرالیا که دوم آسیا است با ۷ پله صعود به رده ۴۳ رسیده و ژاپن با ۴ پله سقوط به رده ۴۴ رسید.

سایت فوق در حال این ادعا را مطرح کرده است که معمولا پیش بینی football-rankings در خصوص رنکینگ نهایی درست تر از آب در آمده است و به صورت ماهیانه و منظم رده بندی جدید فیفا را پیش بینی می کند اما سایت ESPN  تنها در این ماه گزارشی را در مورد رده بندی نوشته است و اعلام کرده ایران ۹ پله سقوط دارد.

۲۰ تیم نخست رده‌بندی فیفا از نظر ESPN  به این ترتیب است:

۱ـ آلمان

۲ـ برزیل

۳ـ پرتغال

۴ـ آرژانتین

۵ـ بلژیک

۶ـ لهستان

۷ـ فرانسه

۸ـ اسپانیا

۹ـ شیلی

۱۰ـ پرو

۱۱ـ سوئیس

۱۲ـ انگلیس

۱۳ـ کلمبیا

۱۴ـ ولز

۱۵ـ ایتالیا

۱۶ـ مکزیک

۱۷ـ اروگوئه

۱۸ـ کرواسی

۱۹ـ دانمارک

۲۰ـ هلند

منبع: ایسنا

دیدگاه شما