تازه های سایت

کد مطلب: 33012
18. مهر 1396 - 22:02
مدیر توزیع برق نهاوند گفت: در منطقه حسن‌آباد و گلشن نهاوند مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور اکیپ‌هایی از سراسر استان در شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در حاشیه برگزاری این مانور به خبرنگاران گفت: مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور 20 اکیپ از شهرستان‌های معین استان و شهرستان در منطقه حسن‌آباد و گلشن نهاوند با موفقیت برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مانور کارکنان مدیریت توزیع برق شهرستان‌های نهاوند، ملایر، تویسرکان، رزن، اسدآباد، فامنین، بهار و امور برق منطقه 2 همدان شرکت داشتند.
مدیر توزیع برق نهاوند افزود: این مانور عملیاتی به عیب‌یابی، طراحی، تعمیر و اصلاح شبکه‌ها انجامید و به مدت ۳ ساعت در دو منطقه حسن‌آباد و گلشن نهاوند برگزار شد.
شیره دره افزود: در این مانور عملیاتی بسیاری از معایب شبکه‌ها نیز اصلاح شد و فیلد فشار متوسط بیمارستان از ۳۵ به ۱۲۰ میلی‌متر افزایش یافت.
علی سهرابی بیدار مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان هدف از برگزاری این مانور را بالا بردن سطح آگاهی و ضریب امنیت نیروهای عملیاتی در زمان بحران عنوان کرد.
وی اظهار داشت: این مانور باعث بالا بردن ضریب آمادگی در مواقع بحران و شرایط اضطراری، آشنایی واحدهای معین با خطوط و تأسیسات برق می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما