تازه های سایت

کد مطلب: 32997
18. مهر 1396 - 8:09
نماینده نهاوند در مجلس به همراه فرماندار با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کردند که این دیدار نتایجی برای شهرستان نهاوند داشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس به همراه کریم حمیدوند فرماندار نهاوند با شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور دیدار کردند و پیرامون مسائل مختلف شهرستان نهاوند در این حوزه‌ها گفت‌وگو کردند.

بهرام نیا گفت: در این دیدار در خصوص طرح و برنامه‌های حوزه صنعت و معدن در شهرستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت موارد زیر بررسی و دستور موافق وزیر جهت اجرایی شدن آن اخذ شد.

وی اظهار داشت: حمایت از طرح تولید فرو سیلیس نهاوند و اخذ موافقت‌نامه به‌منظور دریافت تسهیلات جهت تسریع در تکمیل واحد صنعتی مذکور ازجمله توافقاتی بود که در این دیدار انجام شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: مجوز و تأمین اعتبار ساخت ناحیه صنعتی در شهر فیروزان نهاوند و همچنین اخذ مجوز و تأمین اعتبار ساخت شهرک صنعتی اختصاصی در شهر گیان با اولویت صنایع غذایی و صنایع وابسته به آب نیز در این دیدار با موافقت وزیر همراه بود.

وی گفت: صدور مجوز جهت گذراندن مراحل شناسایی، ثبت و اجرایی شدن تشکیل خوشه صنعتی مبل و منبت در شهرستان نهاوند از دیگر طرح‌ها و موافقت‌نامه‌هایی بود که در این دیدار موردبررسی قرار گرفت.

بهرام نیا عنوان کرد: با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتبار جهت برق‌رسانی و رفع مشکل برخی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی نهاوند تأمین شد تا این مشکل شهرستان نیز مرتفع شود.

وی بیان داشت: ایجاد ناحیه صنعتی روستایی مبل و منبت در روستای دهفول نهاوند با توجه به پتانسیل‌هایی که این روستا دارد از دیگر طرح‌هایی بود که مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: اخذ مجوز جهت ایجاد و استقرار خدماتی نظیر فوریت‌های درمانی، امدادی، آتش‌نشانی و خدمات رفاهی در مراکز امداد و سوانح شهرک‌های صنعتی نهاوند آخرین موافقت‌نامه‌ای بود که با دستور وزیر اجرایی می‌شود.

همچنین بهرام نیا گفت: به همراه فرماندار نهاوند با وزیر دادگستری جهت پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه در شهرستان نیز دیداری داشتیم که از تهیه زمین و تأمین اعتبار جهت احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی در نهاوند یکی از مواردی بود که در این دیدار نهایی شد.

 

1429479

انتهای پیام/

دیدگاه شما