تازه های سایت

کد مطلب: 32964
16. مهر 1396 - 8:36
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سردار همداني در مقابله با فتنه پيچيده سال 88 گفت: فتنه جریانی بود که قصد براندازی نظام را داشت و برای همیشه باید از این جریان به نفرت یاد کنیم، سردار هم تأكيد جدي بر عدم غفلت در اين زمينه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به از خودگذشتگی‌های سردار همدانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: شهید همدانی جلوتر از زمان بود و با پیش‌بینی‌هایی که می‌کرد و تصمیماتی که می‌گرفت این موضوع را نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار عملاً ذوب در ولایت بود و همه امور را حول محور ولایت برنامه‌ریزی می‌کرد، ادامه داد: سردار دنبال اسم و رسم نبود و همیشه با گمنامی کار می‌کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار همدانی عملاً نشان می‌داد که پیرو ولایت است، افزود: عمل او همواره جلوتر از زبان او بود و همین عملکرد خیلی‌ها را جذب خود کرده بود.

وی با اشاره به اینکه سردار همدانی چهره نافذی داشت و با چهره خود خیلی از ناگفته‌ها را به افراد می‌فهماند، عنوان کرد: هیچ وقت رفقای خود در زمان دفاع مقدس و بعد از آن را فراموش نمی‌کرد و در همه شرایط اگر فرصتی پیش می‌آمد احوالی از بچه‌های جبهه و جنگ می‌گرفت و در راستای حل مشکلات آن‌ها نیز تلاش می‌کرد.

بهرام‌نیا بیان کرد: سردار همدانی در بعضی از شهرستان‌ها اگر برای مناسبتی حضور پیدا می‌کرد بچه‌های جنگ را با آغوش گرم تحویل می‌گرفت و احوال آن‌ها را می‌پرسید.

وی با تأکید بر اینکه این شهید بزرگوار ویژگی‌های برجسته و خوبی داشت، اظهار کرد: زمانی که آقای میرزاسلگی در عملیاتی مجروح شد، من فرمانده گردان بودم و شهید همدانی به واسطه اینکه آقای سلگی مجروح شده بود و بنده هم سن و سالی نداشتم، دائماً به من روحیه می‌داد و من را زیر نظر داشت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در ادامه سردار همدانی را مدیری به تمام معنا دانست که همه ویژگی‌های مدیریتی را به عنوان فرمانده‌ای قابل دارا بود.

وی با اشاره به نقش سردار همدانی در مقابله با فتنه پیچیده سال 88 خاطرنشان کرد: فتنه جریانی بود که قصد براندازی نظام را داشت و برای همیشه باید از این جریان به نفرت یاد کنیم و نباید هیچ وقت از این قضیه غافل باشیم، سردار همدانی نیز به این موارد تأکید بسیاری داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما