تازه های سایت

کد مطلب: 32946
15. مهر 1396 - 10:21
شهید مدافع حرم سردار شهید حاج حسین همدانی در شب قبل از یکی از عملیات‌ها سخنرانی تأثیرگذاری را برای رزمندگان دفاع مقدس انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی در دوران دفاع مقدس در مسئولیت‌های مختلفی خدمت کرد و به‌عنوان رزمنده و فرمانده ای دلاور و شجاع در عملیات‌های مختلفی شرکت کرد.

این شهید والامقام و حبیب سپاه در شب قبل از یکی از عملیات‌ها خطاب به رزمندگان می‌گوید: یک دسته هستند که عاشق اسلام و انقلاب هستند و برایشان مهم نیست که توپ و تانک هست و این‌ها یاران امام حسین (ع) هستند که می‌دانستند فردا شهید می‌شوند.

سردار شهید حاج حسین همدانی در 16 مهرماه سال 94 در حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

سردار همدانی یکی از فرماندهان نخبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تجربه فرماندهی جنگ‌های ناهمتراز و تجربه جنگ تحمیلی در استان‌های غربی، فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله (ص)، مشاور فرمانده کل سپاه و جانشینی قرارگاه امام حسین (ع) را در کارنامه داشت.

سردار همدانی یکی از بنیان‌گذاران سپاه منطقه غرب خصوصاً استان "همدان " و "کردستان " بوده و از فرماندهان جنگ تحمیلی و از یادگاران دوران دفاع مقدس به‌حساب می‌آید.

 

*** برای دانلود کلیک کنید

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما