تازه های سایت

کد مطلب: 32883
11. مهر 1396 - 7:40
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طی دهه اول ماه محرم ۲۰۰۰ نفرروز تبلیغ دینی در شهرستان نهاوند انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر گفت: ۲۰۰۰ نفر روز تبلیغ دینی در دهه اول ماه محرم نتیجه فعالیت ۲۰۰ مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند بوده است.

وی افزود: طی دهه اول ماه محرم ۲۰۰ نفر از روحانیون بومی، مستقر، طرح هجرت، خود استقرار و همچنین روحانیونی از دفتر تبلیغات اسلامی شهر قم به مدت ۱۰شبانه روز مشغول انجام فعالیت تبلیغی بودند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند همچنین گفت: در راستای گرامیداشت دهه اول ماه محرم ۴۰ نفر از مبلغات حوزوی به هیئات مذهبی و مساجد نهاوند اعزام شده اند.

حجت‌الاسلام موسی محبی اظهارداشت: ۴۰ نفر از مبلغات حوزوی توانمند حوزه علمیه معصومیه نهاوند با دریافت حکم از اداره تبلیغات اسلامی در ایام دهه اول ماه محرم در مساجد و هیئات مذهبی به فعالیت تبلیغی پرداختند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: اقامه نمازجماعت، سخنرانی، تشکیل مراسم سوگواری و نوحه سرایی، پاسخ به سئوالات شرعی و مسائل اعتقادی و همچنین ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر از جمله برنامه های اجراشده مبلغین اعزامی در دهه اول ماه محرم بوده است.

وی در ادامه بر ضرورت آشنایی بیشتر مردم با اهداف قیام امام حسین(ع) و الگوبرداری از درس های واقعه بزرگ عاشورا تاکید کرد و اظهار داشت: خون امام حسین(ع) ضامن بقای دین است و در کنار عزاداری ماه های محرم و صفر باید از منبر غفلت نشود.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند حرکت امام حسین(ع) در برابر طاغوت را الگویی برای تمام آزادی خواهان دانست و عنوان کرد: مهم ترین دغدغه انسان های متقی و دین دار قرار گرفتن در خط عاشورا و امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام محبی آمر به معروف و نهی از منکر بودن را لازمه حسینی بودن دانست و یادآور شد: عزاداری امام حسین(ع) با محور وحدت و همدلی بین هیئت های عزاداری و هیئت امنا تکایا و حسینیه ها برگزار شده و جای تقدیر دارد.

دیدگاه شما