تازه های سایت

کد مطلب: 32865
10. مهر 1396 - 10:34
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکسی با عنوان "کربلا در آیینه تاریخ " در دهه دوم ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی بابیان این مطلب به خبرنگاران گفت: نمایشگاه عکسی با عنوان «کربلا در آیینه تاریخ»  به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برپاشده و تا پایان ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

وی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج فرهنگ عاشورا و آشنا کردن جوانان با ماه محرم و فلسفه عاشورا است و این نمایشگاه در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند افزود: این نمایشگاه، جزو نمایشگاه‌های عکس منحصربه‌فرد بوده و ۱۲۰ قطعه عکس به نمایش درآمده، مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف است و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین هم به نمایش گذاشته‌شده است.

بحیرایی بیان کرد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین (ع)، حرم حضرت ابوالفضل (ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

وی گفت:  این کانون با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و حمایت از آثار محتوایی و فاخر دینی و اسلامی در تلاش است در راستای تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) که همان امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح جامعه است، قدم بردارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما