تازه های سایت

کد مطلب: 32808
5. مهر 1396 - 9:54
سرپرست شهرداری نهاوند از ارائه خدمات مطلوب توسط پاکبانان خبر داد و گفت: شهرداری به همین مناسبت اقدامات مقتضی را برای ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه خدمات به عزاداران به‌خصوص در ایام تاسوعا و عاشورا انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان با اشاره به هماهنگی به‌عمل‌آمده در مورد کنترل موارد ایمنی و ترافیکی، نظم و نظافت شهری و تدابیر پیشگیرانه از قبیل تهیه مخازن زباله و کیسه‌های زباله در محوطه پیرامون ایستگاه‌های صلواتی با همکاری و مشارکت متولیان ایستگاه‌ها گفت: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری و پرسنل نیز در این ایام به‌طور همه‌جانبه در آماده‌باش هستند تا به عزاداران اباعبدالله (ع) خدمات‌رسانی شده و به ایجاد نظم و انضباط شهری کمک شود.

زمانیان به نصب پارچه نوشته‌ها در سطح شهر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: مضامین متناسب با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) روی پارچه‌ها و بنرها در مقابل اداره‌ها و سازمان‌های تابعه نصب‌شده است.

سرپرست شهرداری نهاوند با اشاره به اقدامات دیگر خدمات شهری تصریح کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای نظافت، پاک‌سازی و مناسب‌سازی اطراف مساجد و تکایا از خاک، نخاله و پسماندهای فعالیت‌های عمرانی و لایروبی نهرها صورت گرفته است.

وی کنترل آب‌گرفتگی‌ها در محوطه‌های پیرامون هیئت‌ها، مساجد و شست‌وشوی جداول را از اقدامات دیگر ایام محرم توسط واحد خدمات شهری بیان کرد و گفت: اکیپ‌های سد معبر و تخلفات شهری در راستای پیشگیری از معضلات در آماده‌باش هستند.

زمانیان به افزایش میزان تولید زباله در ایام ماه محرم به‌ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: تدابیر لازم مبنی برافزایش ماشین‌آلات مکانیزه و افزایش نیروهای موردنیاز پیش‌بینی‌شده است.

سرپرست شهرداری نهاوند از آماده‌سازی مسیرهای عبور دسته‌های عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز شهر خبر داد و افزود: نیروهای خدمات شهری قبل و بعد از عبور دسته‌های عزاداری آماده تمیز کردن و شست‌وشوی معابر و مکان‌های ذبح‌شده احشام و نذورات شهروندان با استفاده از تانکرهای پیش‌بینی‌شده در این ایام هستند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی به‌منظور تأمین ایمنی شهروندان در این ایام در حالت آماده‌باش هستند، افزود: سازمان آتش‌نشانی چتر ایمنی خود را گسترده‌تر از گذشته بر روی سطح شهر در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بازکرده است.

زمانیان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمام مسئولان، متولیان هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکایا، خواستار مشارکت همه‌جانبه در راستای ارائه خدمات مطلوب به عزاداران حسینی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما