تازه های سایت

کد مطلب: 32765
3. مهر 1396 - 5:00
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یادمان شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند و دمق در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: بسیج سازندگی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در این هفته 10 طرح را افتتاح و عملیات اجرایی 11 طرح را آغاز می‌کند.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها نزدیک به یک میلیارد تومان از محل اعتبارات بسیج سازندگی و اردوهای جهادی هزینه شده که شامل رونمایی از یادمان شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند و شهدای گمنام شهر دمق، خانه‌های عالم و افتتاح 21 گلزار شهدای روستایی در نهاوند می‌شود.

صادقی با بیان اینکه روند ساخت یادمان شهدای گمنام تپه ابوذر چند سالی بود که به کندی انجام می‌شد، بیان کرد: 5 شهید والامقام دوران دفاع مقدس از سال 80 در این تپه آرمیده‌اند و از دو سال پیش، عملیات اجرایی این طرح به بسیج سازندگی واگذار شد که نزدیک به 300 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح هزینه شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اعلام کرد: عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام شهر دمق نیز از ابتدای سال آغاز شده که نزدیک به 100 میلیون تومان اعتبار برای آن هزینه شده و هر دو یادمان، اواخر هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

صادقی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس  عنوان کرد: اعزام تیم‌های درمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و معاینه رایگان در مناطق محروم و محل‌های برگزاری نماز جمعه، افتتاح طرح‌های اقتصادی و تولیدی در شهرهای مختلف و توزیع بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی، لوازم‌التحریر و پوشاک می‌شود.

 وی از ارسال هفت سری جهیزیه به هفت شهرستان در هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و افزود: برای هر سری، 5 میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی هزینه شده و شامل یخچال، اجاق‌گاز، فرش، سرویس چینی، آرکوپال و غیره می‌شود و همه کالاها ایرانی است.

 صادقی افزود: در این هفته عملیات اجرایی 11 طرح با اعتبار اولیه 500 میلیون تومان در عرصه‌های مختلف نیز آغاز می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ساخت خانه عالم و تکمیل مساجد روستایی و حاشیه شهر همدان اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما