تازه های سایت

کد مطلب: 32730
1. مهر 1396 - 8:26
امام‌جمعه نهاوند گفت: باید ابعاد مختلف دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود تا انها از این گنجینه عظیم معرفت و شجاعت و ایمان بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در دیدار با بسیجیان نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: نسل جوان جامعه زمان دفاع مقدس را درک نکردند و ندیدند چطور رزمندگان اسلام جانانه 8 سال در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادند.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس که نماد ایثارگری و شجاعت رزمندگان اسلام است فرصت مناسبی برای بیان اهداف دفاع مقدس است و بیان رشادت‌های شهدا و رزمندگان غیور ایران اسلامی است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از جنگ تحمیلی ذلیل شدند و جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا روزبه‌روز پیشرفت کرده است و در دنیا عزتمند شده است.

وی گفت: تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز مدارس فرصت خوبی برای استفاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس در مدارس است تا نسل جوان جامعه با روزهای دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

مغیثی اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است که باید ابعاد مختلف 8 سال جنگ تحمیلی را برای جوانان و دانش آموزان جامعه بیان کرد.

در ادامه این مراسم سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه در این هفته بیش از 160 عنوان برنامه در پایگاه‌های بسیج و سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود، گفت: در این برنامه سعی شده است که اهداف و ابعاد رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام برای جوانان بیان شود.

وی اظهار داشت: در طول این هفته برنامه‌های مذهبی و سیاسی و بصیرتی در حال اجرا است و با توجه به تقارن با ماه محرم از این فرصت برای بیان اهداف قیام امام حسین (ع) استفاده کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: رزمندگان اسلام با تأسی گرفتن از اباعبدالله الحسین (ع) در مقابل ظلم و ستم ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی است و همه باید با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب بتوانیم راه پرافتخار انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما