تازه های سایت

کد مطلب: 32706
30. شهريور 1396 - 15:07
در آستانه بازگشایی مدارس و شروع بهار تعلیم و تربیت، جشن شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس ابتدایی نهاوند برگزار شد و نوآموزان نهاوندی در قالب 148 کلاس درس، اولین روز حضور خود در مدرسه را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در مراسمی نمادین که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستانی در دبستان شهید حسنگاویار  و دبستان شهیده نوشین امیدی برگزار شد، مسئولین با اهدای گل به نوآموزان، اولین روز ورود آن ها به مدرسه را تبریک گفتند.
هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش نهاوند ضمن توصیف این روز به عنوان یکی از خاطره انگیز ترین روز های زندگی دانش آموزان گفت: امروز 2371 نوآموز نهاوندی برای اولین بار به کلاس های درس وارد می شوند که از این تعداد، 1250 نوآموز پسر و 1121 نوآموز دختر هستند.
سلگی افزود: پیش بینی ما این بود که برای مهر امسال حدود 2500 دانش آموز سال اولی داشته باشیم که این تعداد تا به امروز محقق نشده است؛ اما در مقایسه با سال گذشته آمارها افزایش بیش از 100 نوآموز را نشان می دهد که این خود نشان از رشد جمعیت در شهرستان را دارد.
مدیر آموزش و پرورش نهاوند خطاب به والدین دانش آموزان گفت: یکی از کارهای بسیار مفیدی که اولیا محترم در راستای کمک به مدرسه و پیشرفت فرزندان خود می توانند انجام دهند این است که ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنند و همواره با آگاهی از برنامه های مدرسه، در جهت عملی شدن هر چه بهتر این برنامه ها مدرسه را یاری کنند و مطمئن باشند در این صورت نتیجه ای که حاصل می شود بسیار مطلوب تر خواهد بود.

 

دیدگاه شما