تازه های سایت

کد مطلب: 32703
30. شهريور 1396 - 9:04
محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از ۱۹ ورزشکار اعزام به مسابقات جهانی ، آسیایی و بین المللی در ۶ ماه نخست سال جاری ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت : از ابتدا سال جاری تا کنون ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف جهانی ، آسیایی ، بین المللی و کشوری خوش درخشیدن و توانستند کار نامه مطلوبی از خود برجای گذاشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه سرانه ورزش نهاوند به ازای هر نفر 72 سانتی متر است گفت ما سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت ها به نفع ورزش این شهرستان استفاده کنیم ، چرا که دنبال کمیت نیستیم بلکه به دتبال بهره وری و توسعه ورزش خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در رشته های کشتی ، ووشو ، سنگنوردی ، دوچرخه سواری ، جودو ، فوتبال ، تکواندو ، کشتی کلاسیک و آلیش از این شهرستان توانستند در مسابقات جهانی ، آسیایی ، بین المللی و کشوری شرکت کنند و صاحب مدالهای مختلف شدند
روزبه گفت : لیلا سیاوشی در رقابت های کشتی کلاسیک بانوان در وزن ۵۲ کیلو گرم در کشور ترکمنستان موفق به کسب  مدال برنز آسیا شد.
ریس اداره ورزش و جوانان با اشاره به کسب ۲۵۰ مدال رنگین در مسابقات کشوری و ۳۸۰ مدال استانی در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد ، که این شهرستان از ابتدا سال تا کنون در رشته های مختلف کسب نموده اند.
وی افزود : همچنین دعوت و راهیابی  از ۳۵ ورزشکار به اردوهای مختلف ورزشی در سال ۹۶ به کمپ های تیم ملی دعوت شده اند
روزبه اظهار داشت: امسال با توجه به افزایش هزار نفری جمع ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان هم اکنون ۳هزار ۸۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر نظر هیئت های ورزشی شهرستان به فعالیت می پردازند.
محرم روزبه در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ۵پروژ نیمه کاره ورزشی در شهرستان داریم که با پیگیری های نماینده محترم و فرماندار شهرستان خوشبختانه تامین اعتبار گردیده.
وی گفت: با هدف نهادینه کردن ورزش به ویژه ورزش همگانی ، آن را برای ارتقاء سرانه سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی نیاز ضروری داشته و اضافه نمود که در سال ۹۶ با همکاری هیئت های ورزشی ۱۵همایش و جشنواره فرهنگی و ورزشی و نیز ۴ میزبانی مسابقات کشوری ، ۱۰ میزبانی مسابقات استانی و بیش از۲۰ دوره آموزشی تئوری و عملی و برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرستان برنامه ریزی و برگزار گردیده است.
وی با اشاره به حوزه جوانان گفت : این اداره با برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان در ۶ماه سال جاری ۹۶ ، برگزاری همایش جشن ازدواج با مشارکت مرکز سلامت روان یاور و اداره بهزیستی و عقد یک زوج جوان ، برگزاری ۲ جلسه ستاد ساماندهی با بیش از ۲۰مصوبه انجام شده ، تجلیل از ۳۵ جوان نمونه شهرستانی و ۲ زوج نمونه ، صادر شدن ۲مجوز سمن از وزارت ورزش و جوانان و ۸ سمن در حال صادر شدن مجوز می باشند.خوشبختانه توانسته در این راستا هم گامهایی خوبی بردارد
در پایان محرم روزبه گفت: بزرگترین پشتوانه برای اجرای کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان نهاوند را نیروی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست ، چرا که تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسندو جا دارد شخصاً از تمام تلاش و کوشش بی دریغ روسای هیتهای ورزشی و همچنین کارکنان خدوم اداره ورزش و جوانان تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما