تازه های سایت

کد مطلب: 32685
29. شهريور 1396 - 7:36
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بدون جذب نیرو امکان راه‌اندازی بخش‌های بعدی بیمارستان شهید قدوسی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فاطمه شیرانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر به جز در بیمارستان‌های جدید استان که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد، در بیمارستان‌های فعلی نیز کمبود نیرو داریم.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح بیمارستان شهید قدوسی نهاوند اکنون بیمارستان شهید حیدری به آنجا منتقل شده است، افزود: در بیمارستان تازه‌تاسیس احتمالا فردا یا پس فردا عمل جراحی انجام شود.

شیرانی اضافه کرد: بیمارستان قدوسی شهرستان نهاوند با نیروهای بیمارستان قبلی آغاز به کار کرد و قرار است تعدادی از نیروها را نیز ما تامین کنیم.

*بدون جذب نیرو امکان راه‌اندازی بخش‌های بعدی بیمارستان شهید قدوسی وجود ندارد

وی در رابطه با اینکه در نهاوند اعتراض‌ها مبنی بر این بود که با افتتاح بیمارستان جدید مشکل کمبود نیرو وجود دارد، گفت: برای بیمارستان نهاوند ۵۵ نفر مجوز کادر پرستاری استخدامی درخواست کرده‌ایم و باید در اسرع وقت این نیروها تامین شود.

مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه بدون جذب نیرو امکان راه‌اندازی بخش‌های بعدی بیمارستان شهید قدوسی وجود ندارد، افزود: در حاضر بیمارستان علیمرادیان نهاوند نیز با کمبود نیرو مواجه است و اگر بخش‌های جدید بیمارستان شهید قدوسی نیز راه‌اندازی شود با مشکل برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما