تازه های سایت

کد مطلب: 32684
29. شهريور 1396 - 7:31
سرپرست شهرداري نهاوند گفت:طبق مصوبه ستاد ساماندهي ماه محرم از نصب هرگونه داربست و ايستگاه صلواتي توسط هيئت هاي مذهبي در خيابان اصلي نهاوند جلوگيري بعمل مي آيد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی محمد زمانیان از نصب ۲هزارو ۵۰۰ متر پرچم سیاه و ریسه در سطح شهر نهاوند خبر داد و افزود: در ایام محرم باید تلاش شود به موضوعات بهداشت، سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ویژه شود و نگرانی در این زمینه نداشته باشیم.

زمانیان از استقرار سطل زباله‌ها در مسیرهای پر ازدحام در ایام محرم خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های که صورت گرفته است امیدواریم ارائه خدمات از سوی شهرداری مطلوب و رضایت بخش باشد.

وی از آماده‌باش کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نهاوند در این ایام خبر داد و خاطر نشان کرد: در زمان نصب داربست ها برای برپایی تکایا و ایستگاه های صلواتی باید توجه ویژه‌ای شود تا فضای سبز تخریب نشود و نکات ایمنی رعایت شود .

سرپرست شهرداری نهاوند با تاکید بر آماده سازی شهر در ایام محرم و سیاه پوش کردن شهر گفت: باید به گونه‌ای شهر نهاوند برای ایام محرم فضاسازی شود که شکوه محرم نمایان گردد.

وی ضمن قدردانی از حضور تاثیرگذار تشکل های مردمی زیست محیطی در پاکسازی شهر و ترویج فرهنگ نریختن زباله در معابر عمومی،گفت:پیام آوران پاکی بدون هیچ چشم داشتی در ایام محرم مدیریت شهری را در طول سال های اخیر یاری کرده اند که امیدواریم با تدوام این همکاری بتوانیم برنامه ریزی های هدفمندی را در این حوزه صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما