تازه های سایت

کد مطلب: 32621
25. شهريور 1396 - 9:25
سرپرست شهرداری نهاوند از آمادگی کامل مجموعه شهرداری به‌منظور استقبال از ماه مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در ستاد بازگشایی مدارس گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید و هم‌زمان شدن هفته دفاع مقدس و ایام محرم با شروع سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات موردنیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان و شهروندان در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

زمانیان مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را ازجمله اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و هرگونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

وی اظهار داشت: نصب بنر، خط‌کشی و نصب علائم ترافیکی در زمان بازگشایی مدارس و جمع‌آوری نخاله‌ها ازجمله اقدامات در ایام بازگشایی مدارس خواهد بود.

سرپرست شهرداری نهاوند تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان‌سازی ترافیک خیابان‌های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: رنگ‌آمیزی خط عابر پیاده در تقاطع‌ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیرها، علائم ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی شهر، هماهنگی برای خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس و ایمن‌سازی معابر برای تردد دانش آموزان بر عهده این شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف شهرداری و ارائه آموزش‌های لازم ازجمله برنامه‌های این شهرداری در آینده خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی ارگان‌های ذی‌ربط گام مؤثری برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس برداریم.

زمانیان گفت: در طرح استقبال از مهر با انجام اقداماتی همچون پاک‌سازی سد معبرهای ساختمانی، رسیدگی به فضای سبز و بوستان‌ها، پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها، ترمیم تجهیزات ورزشی پارک‌ها، ترمیم و نصب سطل زباله و نیمکت‌های پارکی، ترمیم و تعویض تجهیزات ترافیکی، رفت‌وروب و شستشوی درب مدارس و رنگ‌آمیزی طبق سال‌های گذشته در سطح شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما