تازه های سایت

کد مطلب: 3256
20. مهر 1391 - 6:45
به گزارش سایت گرو :رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: مسابقه بزرگ نقاشی با حضور بیش از 400 کودک پنج شنبه هفته جاری در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش سایت گرو ، میثم مرادی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های ویژه کودک و نوجوان در نهاوند اظهار داشت: همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان چند برنامه نیز در نهاند در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: نمایش تئاتر "لولو میا" به مدت پنج روز در شهرستان نهاوند برای گروه سنی کودک و نوجوان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند اجرا می شود.

وی گفت: این تئاتر در دو نوبت صبح و بعدازظهر نمایش داده میشود و در هر نوبت نمایش 200 دانش آموز مقطع ابتدایی و راهنمایی از آن دیدن می کنند.

مرادی اظهار داشت: همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مسابقه بزرگ نقاشی با حضور بیش از 400 کودک نهاوندی روز پنج شنبه صبح در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد این شهرستان برگزار می شود.

وی گفت: کودکان و نوجوانان نهاوندی در فضایی آکنده از سرور و شادمانی، نقاشی های خود را با موضوعات مختلف همچون نماز، مدرسه،عفاف و حجاب، دفاع مقدس و خلق و خوی پیامبر خلق می کنند و در پایان با رای داوران به 20 نفر جوایز غیرنقدی اهدا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: علاوه بر این برنامه ها، جشن بادبادک ها نیز در روز پنج شنبه 20 مهر ماه در محل تپه ابوذر نهاوند با حضور گسترده کودکان و نوجوانان نهاوندی برگزار خواهد شد.

مرادی گفت: همزمان با برگزاری بین المللی جشنواره کودک و نوجوان در استان همدان شهرستان نهاوند نیز برای نشاط و شادابی و شور و شغف کودک و نوجوان از تمام ظرفیت خود استفاده کرده است.

نویسنده :سماوات

دیدگاه شما