تازه های سایت

کد مطلب: 32467
15. شهريور 1396 - 8:18
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نهاوند از پذیرش روزانه 350 نفر در درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند خبر داد و گفت: اين درمانگاه نیاز به جذب متخصص دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، معصومه روزبهانی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند 23 نفر پرسنل دارد که در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارند، اظهار کرد: این نیروها در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، تزریقات، آزمایشگاه و رادیولوژی مشغول فعالیت هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: مساعدت و پیگیری‌های ایشان و همکاران مدیریت درمان در رفع مشکلات درمانگاه نهاوند و افزایش رضایتمندی بیماران بسیار موثر بوده است.

 رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند با بیان اینکه از سال 81 در درمانگاه نهاوند مشغول به فعالیت شده‌ام، خاطرنشان کرد: در سال 91 به عنوان مسوول درمانگاه انتخاب شده و افتخار من این است که در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر بیماران قدم بردارم.

وی با اشاره به انتخاب وی به عنوان پزشک نمونه کشوری،گفت: یک بار در سال 91 و یک بار هم امسال به عنایت مسوولان به عنوان پزشک نمونه برگزیده شده‌ام.

روزبهانی با بیان اینکه درمانگاه نهاوند به واسطه مساعدت‌های مسوولان در سال 94 از درمانگاه عمومی به تخصصی ارتقا یافته است، افزود: در صورت اعلام همکاری پزشکان متخصص از جمله داخلی، قلب، زنان، رادیولوژی، اطفال و دکترای علوم آزمایشگاهی آمادگی جذب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در درمانگاه نهاوند روزانه به صورت میانگین 350 نفر بیمه شده پذیرش و توسط پزشکان ویزیت و از خدمات پاراکلینیک  استفاده می‌کنند، گفت: از بهمن ماه 95 نسخه الکترونیکی در درمانگاه اجرا و پرونده بیماران مزمن تشکیل شده است.

 رئیس درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند با اشاره به اینکه بیماران مزمن از جمله بیماری‌های قلبی، دیابتی، فشارخون و اعصاب و روان به صورت ماهیانه داروی خود را از این درمانگاه دریافت می‌کنند، افزود: هدف از این اقدام تحویل کامل داروهای مزمن و ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر در آنهاست.

وی با اشاره اینکه درمانگاه از رضایتمندی اکثر بیماران برخوردار است، گفت: طبق نظرسنجی‌ها و انتقادات بیماران تقاضای پزشکان متخصص به منظور دریافت خدمات تخصصی از درمانگاه است که امیدوارم در آینده با جذب پزشکان متخصص به منظور افزایش رضایتمندی بیشتر بیماران گامی دیگر برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما