تازه های سایت

کد مطلب: 32385
10. شهريور 1396 - 20:13
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
ثبت نام ۷۰۰۰ نفر برای جذب ۷۰ نفر در بیمارستان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیمارستان دولتی نهاوند ۷۰ نیروی خدماتی نیاز دارد، گفت: ۷۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی این بیمارستان ثبت نام کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا صبح پنج شنبه در مراسم بهره برداری از بیمارستان ۱۸۵ تختوابی شهید قدوسی نهاوند که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استان همدان برگزار شد، گفت: در طول تاریخ خدمات دولت در بخش بهداشت ودرمان بی سابقه بوده است.

وی خطاب به وزیر بهداشت با بیان اینکه برای ۷۰ نفر نیروی خدماتی بیمارستان دولتی شهید قدوسی بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام کرده اند، گفت: این رویداد بیانگر شمار فارغ التحصیلان بیکار در جامعه است.

امام جمعه نهاوند نیز با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان، بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با این عظمت در خدمت مردم قرار می گیرد که جای تشکر دارد، گفت: وزیر بهداشت برای تکمیل کادر درمان، متخصصان و اطباء مورد نیاز در این بیمارستان دستور لازم را صادر کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تاکید کرد: مردم قدردان خدمات در بخش بهداشت و درمان هستند.

فرماندارشهرستان نهاوند نیز گفت: دولت در بخش بهداشت و درمان خدمات ارزنده ای در شهرستان نهاوند داشته است.

کریم حمیدوند ابراز امیدواری کرد: وزارت بهداشت دربحث جذب نیروی انسانی برای فعال کردن بیمارستان شهید قدوسی نهاوند نگاه ویژه ای به این امر داشته باشد.

دیدگاه شما