تازه های سایت

کد مطلب: 32346
7. شهريور 1396 - 8:16
در پنجمین روز از هفته دولت با حضور معاون عمرانی استانداری همدان 2 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 700 میلیون ریال عصر دوشنبه در شهرستان نهاوند بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرماندار نهاوند در آیین افتتاح این طرحها گفت: آسفالت روستای میانگران ازتوابع بخش مرکزی به طول 2 هزار و 200 متر که برای آماده سازی آن 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل منابع استانی هزینه شده است.
کریم حمیدوند افزود: منبع ذخیره آب آشامیدنی روستای شهرک واقع در بخش خزل با ظرفیت 200 متر مکعب هوایی و 500 متر خط انتقال است که برای راه اندازی این منبع ذخیره آب آشامیدنی هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع ملی هزینه شده است .
وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای هفته دولت در نهاوند 12 طرح دیگر شامل 11 خانه بهداشت و یک طرح آبرسانی در مناطق روستایی که برای آماده سازی آنها 15 میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.
معاون عمرانی استاندار همدان نیز گفت: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت اعتباری توجه خوبی به روستاها و مناطق محروم داشته و به عمران و آبادانی آنها اهمیت داده است.
محمود رضا عراقی افزود: دولت به آبادانی روستا اعتقاد راسخی دارد زیرا معتقد است که روستاها مولد هستند و می توانند اقتصاد مقاومتی را در کشور شتاب دهند.
وی ادامه داد: با تشکیل دولت دوازدهم شرایط برای ارائه خدمت صادقانه تر و بیشتر به مردم فراهم شده که همه باید با وحدت و همدلی دولت را برای رسیدن به اهداف خود یاری کنند.
معاون استاندارهمدان افزود: به منظور توسعه استان همدان 754طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان بهره برداری و عملیات اجرایی 105 طرح دیگر با اعتباری معادل 2 هزار میلیارد ریال آغاز می شود.
به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت 60 طرح عمرانی با اعتباری معادل 150 میلیارد ریال در شهرستان نهاوند مورد بهره برداری و عملیات اجرایی 6 طرح دیگر نیز آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما