تازه های سایت

کد مطلب: 32334
6. شهريور 1396 - 9:06
هم‌زمان با هفته دولت 11 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان نهاوند با حضور مردم و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت هفته دولت با حضور بهرام نیا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حمیدوند فرماندار، دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان و مردم چند پروژه بهداشتی در نهاوند افتتاح شد.

دارابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در این مراسم افتتاحیه گفت: در سال 95 پروژه‌های زیادی در بخش بهداشت و درمان کلنگ زنی شد که ازجمله می‌توان به نوسازی 11 خانه بهداشت، ساخت و نوسازی 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی و ساخت 1 پایگاه سلامت خدمات جامع سلامت اشاره کرد.

وی اظهار داشت: جذب اعتبار و جانمایی ستاد شبکه بهداشت و درمان، احداث 10 ساختمان پانسیون پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت و بهسازی و نوسازی واحدهای بهداشتی و درمانی ازجمله دیوارکشی‌ها، احداث و مجوز احداث 3 پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری، توسعه و ساخت اورژانس و بلوک زایمانی، احداث کلینیک تخصصی، مجوز ساخت انبار دارویی، ارتقاء هتلینگ در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و شهید حیدری و احداث پد بالگرد از دیگر اقدامات انجام‌شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: تکمیل و تجهیز بیمارستان جدید نهاوند، مجوز ساخت و خرید دستگاه MRI، رایزنی جهت واگذاری زمین برای احداث پروژه‌های بهداشتی درمانی به متراژ 15 هزار مترمربع از دیگر فعالیت‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در دو سال گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: از پروژه‌های کلنگ زنی شده در سال گذشته تعداد 14 پروژه در شهریور امسال به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

دارابی گفت: هم‌زمان با هفته دولت امسال خانه بهداشت فارسبان به نمایندگی از 11 خانه بهداشت روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسید که اعتبار این پروژه‌های 28 میلیارد ریال است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: در حوزه درمان با احداث بیمارستان جدید و برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال 1396 تخت بیمارستانی در نهاوند نسبت به استاندار کشوری بیشتر می‌شود.

 

1380935

1380936

1380937

انتهای پیام/

دیدگاه شما