تازه های سایت

کد مطلب: 32294
4. شهريور 1396 - 7:29
فرماندار نهاوند از افتتاح 60 پروژه و کلنگ زنی 6 پروژه دیگر همزمان با هفته دولت در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در تشریح برنامه های هفته دولت در نهاوند گفت: همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان نهاوند، ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و ۶ پروژه دیگر هم کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت: ۱۵ پروژه در حوزه بهداشت و درمان، توسعه جنگل دستکار در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در ۸۰ هکتار از اراضی ملی، آسفالت راه روستایی میانگران، ۲۰ پروژه در حوزه توزیع برق از جمله اصلاح و تقویت شبکه های برق روستایی،  ۹ پروژه در بخش جهاد کشاورزی و آغاز عملیات اجرایی بهسازی روستاهای اسد آباد، وهمان و روستای حسین آباد بابا قاسم از جمله طرح های است که در هفته دولت در نهاوند به بهره برداری می رسند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در هفته دولت گاز رسانی به چند روستای چند خانواری کوچک مانند خیر قلی، خواجه حسینی و چشمه کبود انجام می شود، گفت: تمام روستای نهاوند به طور کامل گازکشی شده اند.

وی بیان داشت: همچنین همزمان با هفته دولت تعدادی پروژه در حوزه بهسازی مزار شهدای روستایی و مقاوم سازی و مرمت سیستم گرمایشی و سرمایش تعدادی از مدارس نهاوند به بهره برداری می رسد.

حمیدوند ادامه داد: پروژه ۴۴ واحدی مسکن مهر معروف به پروژه جهاد هم با توجه به اینکه کارش به اتمام رسیده به بهره برداری می رسد؛ ولی این پروژه مشکلاتی دارد از جمله هر بلوک ۵ واحد است و هر پنج واحد باید آماده باشند برای اخذ انشعاب آب و برق و گاز اقدام کنند و دفترچه قسط خود را دریافت کنند که تعدادی هنوز مراجعه نکرده اند که واحدهای خود را تحویل بگیرند به همین علت به اداره مسکن و شهر سازی اعلام شده است نسبت به خلع ید این افراد که برای دیگران مشکل درست کرده اند اقدام کند.

وی اظهار داشت: پروژه ۳۰۰ واحدی باروداب به علت  اینکه مشکل راه دسترسی دارد و بعلت اینکه راه دسترسی ساکنین این شهرک از طریق شهرک شهید حیدری به طول ۴۰۰ متر هنوز آسفالت نشده اعلام کردیم جز پروژه های افتتاحیه هفته دولت قرار نمی گیرد.

فرماندار نهاوند در مورد سد گرین نهاوند گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار سد گرین تامین شده و باید سه ساله احداث شود اما در هفته دولت کلنگ زنی نمی شود.

حمیدوند گفت: بیمارستان دولتی ۱۸۵ تختخوابی شهید قدوسی نهاوند با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره برداری است اما چون فاقد پزشک و کادر درمانی و نیرو است افتتاح نمی شود.

وی افزود: ما در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند هم کمبود پزشک داریم به همین علت قرار شد فشار افکار عمومی بر روی دانشگاه علوم پزشکی همدان برای تامین نیروی بیمارستان جدید نهاوند باشد، و این بیمارستان افتتاح نشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما