تازه های سایت

کد مطلب: 32293
3. شهريور 1396 - 16:29
امام‌جمعه نهاوند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم است تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی دلگرم باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: در طول نزدیک به بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان مومن و انقلابی در میدان مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی اظهار داشت: به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب ایلامی ما انقلاب مستضعفان جهان است و می‌تواند در مقابل استکبار و عوامل آن‌ها ایستادگی کند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در عرصه‌های مختلف، کشورمان به دستاوردهای بسیاری خوبی رسیده‌اند که باید تلاش شود این دستاوردها حفظ شود و در بخش‌های دیگر هم پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: گشایش اقتصادی و توجه بیشتر به حوزه فرهنگ از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان است که با اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: وظیفه همه مسئولان در هر جایگاهی هستند باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشد چون مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

مغیثی اظهار داشت: خدمت به مردم بالاترین عبادت است و هفته دولت هم فرصت خوبی برای اطلاع‌رسانی خدمات نظام به مردم است و برنامه‌ها و افتتاح‌هایی هم در سطح شهرستان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دولت‌مردان باید با الگو گیری از ساده زیستی، اخلاق‌مداری و خدمت گذاری از شهدای هفته دولت به‌خصوص شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اطلاع‌رسانی خدمات نظام باعث می‌شود مردم به‌نظام دلگرم شوند و مردم نیز بتوانند در مسیر شهدا و امام خمینی (ره) ثابت‌قدم باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به دخالت‌های امریکا در منطقه گفت: آمریکا منشأ تروریسم در جهان است چون در دهه 60 منافقان را به جان انقلاب انداختند و الآن هم داعش را تجهیز کردند و شریک جنایات آل سعود در یمن هستند که عامل این‌همه جنایت آمریکایی‌ها هستند.

مغیثی بیان داشت: اگر رژیم صهیونیستی دست به جنایت و کشتار می‌زند به پشتیبانی آمریکا است و به همین دلیل است که امام خمینی (ره) همواره آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند و تنها راه مقابله با آن‌ها نیز مقاومت است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما