تازه های سایت

کد مطلب: 32268
2. شهريور 1396 - 9:29
امام‌جمعه نهاوند گفت: داشتن ویژگی‌های بسیار خوب و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان باهنر و رجایی بود که مسئولان باید این ویژگی‌ها را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در اولین روز از هفته دولت فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند با حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام‌جمعه نهاوند در این مراسم گفت: وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است.

وی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چون این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند.

مغیثی افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، قناعت، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و مسئولان باید باصداقت و خالصانه برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

 

افتتاح ۶۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان نهاوند

کریم حمیدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: در هفته دولت در شهرستان نهاوند بیش از ۶۶ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود تا مردم از خدمات آن‌ها بهره‌برداری کنند.

وی افزود: اعتبار اختصاص داده‌شده برای این طرح‌ها بیش از ۱۵ میلیارد تومان است که اشتغال‌زایی خوبی نیز در بر خواهد داشت.

فرماندار نهاوند گفت: از مجموع این طرح‌ها تعداد ۶۰ پروژه بااعتبار ۱۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و ۶ پروژه نیز بااعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما